2013年11月28日 星期四

肥媽做運動 – kick start!

r剛結婚時的我擁有過一段瘦身 日子

果陣真的好fit, 又冇肚腩著衫也型女好多

可惜一剎那的光輝真的不是永恆

婚後3個月就有o左芝士餅

而我………亦都愈來愈肥 (比做女時更肥啦)

生完之後由做女時已經一直陪伴著我的fat belt, 好快又返來我身邊

仲愈來愈勁 ><

個個都同我講生完第二個先減啦……..

……….好了豬仔包都生埋

可惜瘦身時代買的褲仍然穿不下

已經封肚的我真的再冇借口話生完先減

而且年紀愈來愈大新陳代謝就愈來愈慢

再唔減我來緊註定做肥C9

…………….

其實我內心心處仍然貪靚想做潮媽多過C9

加上上次去完葆露絲真真正正的碌大對眼望清楚自己的figure……….

……………

……

真的慘不忍睹 ><

係時候要正視問題

d媽媽朋友說跳鄭多燕很work, 自己都心cc考慮過

不過返到屋企掛住陪餅玩包我知我一定冇心機跳

也聽d媽媽朋友說Nu skin  spa  TR90也很work, 唔水做運動有貢o既成績的確又令我幾心動

不過呢兩樣products 價錢都唔平一下子投資貢多又唔知自己個恆心去到邊加上自己又怕食藥所以又放棄o

其實世上真的冇free lunch………….我既想減肥又唔多想郁同洗錢……….講真真的冇可能~

最後諗o左排終於都決定join 公司附近的Fitness First lunch time / 放工時去做運動


揀呢間做gym 唔係因為佢收費平 or 服務好好

只是因為近公司!  由公司行過去唔水行出街, 3分鐘就到

「近」對我呢d懶人真的好緊要

其實公司再行出dCalifornia Fitness (~10分鐘同埋再遠d oPhysical (~15分鐘)………但比例上都叫遠o

而且我部門幾個女同事都join o當中有兩位超有恆心日日去

我諗我跟住佢o地衫尾一星期去到3次都好好掛………

由於有公司discount, join o地月費就比街客平同埋多少少welcome gifts (hehe, C9本色又出來)

加上我跟老公報o左出年的10km 馬拉松 (今年佢已想我同他一齊參加不過剛巧有了豬仔包就冇報名)

久久未跑的我係時候要train 番啦


如果唔係到時大家係新聞就會見到我呢隻肥C9跑唔完暈低o左就笑屎啦~~~~

上星期三join, so far o4

希望我keep到一星期去到3次啦

暫時只focus跑步機上跑跑跑先過完個馬拉松,希望之後就可以再join 班上堂


………..話說我未join e家間公司時返工放工超準時 (想當年仲叫呢個樂土做「地獄」………!), 所以都好勤力去Physical 上堂個人愈跳愈開心

希望呢d運動帶來o既快感再次重返我身上啦!!!!

2 則留言:

  1. 我仲未的起心肝去做運動, 不過都為妳加油, 希望好快就睇到妳的成果!

    回覆刪除