2013年12月30日 星期一

豬仔包@The New Classic

嘻嘻...........媽媽又搵到d影平相o既地方

呢間影相店係之前見媽媽會有人去影

出來o既效果都幾得意......

......而且12月做優惠, 平日$100/3張, 假日$200/6張, 4個景影around 20分鐘

琴日經開荔枝角開bb party

剛巧party早一個鐘又有期, 所以我就book來玩下

其實生完芝士餅之後, 在網上都見過類似攝影手法的studio / 媽媽在家DIY影 (超有心機啊)

不過當時芝士餅已識轉身, 所以冇走去玩

而且知道果間studio都唔平 ($2xxx 一個唔太多相的package)

今次呢間平平地, extra 相都係$30張

所以就走去玩下

當然............又係一分錢一分貨o既道理啦

我見$2xxx果間o既backdrop同道具, 比我影e間靚好多

而且呢間提供o既衫, 大家亦未必好安心著 (actually 佢都鼓勵人自備服飾)

不過, 以貢o既價錢, 影出來o既效果亦都叫可以呀



而且影相哥哥同姐姐都有心機, 換場景也很快手快腳

我大概影o左30分鐘, 之後又可以即刻揀相拎走, 所以用價錢而論都叫好合理啊~

我個package 原先$200包6張, 用優惠code又送1張, 我就再加$180補6張, total就有13張

平均2-3張一個場景, 絕對合乎我影來玩下集下郵的目的啊, 呵呵呵~

原先老公知我又去影相就反晒白眼..........因已book了1月衫去face影 :p

.....好彩今次只是豬仔包快影, 佢先至冇乜點出聲咋 ~

哈, 等揀相時, 成日model 上身o既芝士餅居然同我講佢好想入去影相呀, wakakaka ~

呢樹場景可揀3個, 我揀o左足球, 兔仔, 農曆新年...........再加一個唔著衫冇怖置的場景

新年果個我留番遲d出, e家先揀幾張俾大家睇下呀 ^^





沒有留言:

張貼留言