2013年12月14日 星期六

*體驗分享* Lady Svenson 全新「MIT 毛囊蛋白酵素測試」及護髮療程 --- 第 1至 第4次療程

話說係我剛剛有o左豬仔包之時, 我去了Lady Svensono左個trial treatment

當時我做o左頭髮分析同treatment, 感覺都幾良好

當時o既頭髮分析都顯示我d毛囊積聚左大量油脂分泌

其實髮理顧問當時都有講過, 如果d毛囊積聚長期塞住都會好容易有脫髮問題

她都有叫我要留心洗頭時有冇好好按摩, gel 頭時唔好gel 落頭皮等問題

只是懶惰o既我之後都冇好細心打理自己……….

特別係坐月果個月, 頭唔多洗之餘又洗得好求奇

搞到個頭呢排勁多頭皮又好痕

加上生完b之後3~4個月d hormones 準備回復正常, 頭髮又開始勁甩 (上胎反而冇乜甩過)

所以都覺好鬼煩惱 ><

就係呢個時候Lady Svenson oPR問我有冇興趣體驗一下佢o地最新與美國研究所合作研發出一個測頭髮測試 ---MIT 毛囊蛋白酵素測試」

原來頭蓋皮膚持續出現頭皮屑、痕癢、過敏甚至脫髮可能是患上毛囊微炎 @@”

而毛囊微炎深藏表皮之下,並不能用肉眼見到,所以好多時都冇理會/去治療,令頭髮問題變得嚴重

所以全新「MIT 毛囊蛋白酵素測試」就可以詳細分析、了解毛囊微炎的問題,再對症下藥

如果只是purely 因為產後hormones 問題而度致脫髮我就唔太驚

但如果真的係由毛囊微炎引起, 我都想快快治理, 因為e家處理好過到勁甩ing先搵方法呀!

所以我都應允PR的邀請, 亦都想係呢到將自己的體驗同大家分享

…………今次呢篇post就大家分享一下我第1做「MIT 毛囊蛋白酵素測試」同之後的3次療程

去到Lady Svenson, 同上次一樣髮理顧問先利用放大儀器,進行專業頭髮及頭蓋皮膚檢查及分析,以便了解有關狀況

OMG……….今次我毛囊積聚d油脂分泌好似比年頭多左o -____-“




而且大家見到呢張相嗎頭底有個位開始有稀疏osymptom @@




之後髮理顧問幫我進行「MIT毛囊蛋白酵素測試」, 其實只是拔取3條頭髮樣本,測試毛囊微炎狀況




樣本會send去美國, 約於3星期後,便可獲取有關結果 (Up till now 我仲未收到有關結果, 收到之後髮理顧問會再同我詳細講解)

之後我就安排進行「深層頭皮淨化療程」同「個人化草本矯正活髮療程」

「深層頭皮淨化療程」 是利用儀器,以草本精華或高壓技術,軟化/清除頑固油脂頭皮屑,回復清爽

「個人化草本矯正活髮療程」就是髮理顧問了解及分析客人頭髮及頭蓋狀況而建議的個人化之療程。不同的草本配方具有抗炎、抗菌、抗敏和保濕功效,紓緩引致毛囊微炎的外在因素,改善頭蓋皮膚健康,矯正頭蓋問題。

以上呢兩個療程大概需時1.5小時, 流程大致同我上次做的o treatment 產不多

即係有welcome massage 肩頸同頭皮



之後就做「深層頭皮淨化療程」同洗頭



再之後做埋「個人化草本矯正活髮療程」就完成



做完再用放大儀器睇下d頭髮, 其實仲見到有幾多毛囊係俾d油脂分泌積住o (我呢d係千年油脂分泌><)

之但係從相中對比, 大家都睇到個頭皮真係乾淨o左好多




今次我除o左做「深層頭皮淨化療程」同「個人化草本矯正活髮療程」, 我仲有體驗了「高效激光儀器療程」呢個療程 (即我第24次的療程)

「高效激光儀器療程」係利用美國 FDA 認可激光儀器 ,高效滲入頭皮底層,加速血液循環,幫助營養輸送至髮根,活化髮囊天然修復效能,改善頭髮健康。

呢幾次的「高效激光儀器療程」只需時30分鐘左右, 每次療程只需隔2-3日就可以再做



每次到訪,髮理顧問都會先替我進行頭髮及頭蓋皮膚檢查,了解當天頭髮及頭蓋皮膚狀況

然之後就幫我進行「個人化草本矯正活髮療程」及「高效激光儀器療程」

頭兩次髮理顧問都幫我揀d主力清潔的草本配方, 而最近呢次針對我頭皮屑都多同天氣乾燥的情況下, 就替我揀保濕功效多d的草本配方

流程都是會包welcome massage 肩頸同頭皮 (好舒服耶~~~)

係頭皮搽上草本精華之後就用激光儀器滲入頭皮底層,加速血液循環

有次我仲襯送完芝士餅返音樂班就飛去銅鑼灣centre做呢個「高效激光儀器療程」

做完仲可以慢慢返去接餅, so good ^.^

而針對我頭髮及頭蓋皮膚狀況, 髮理顧問仲建議我使用以下一套3支的洗護產品:


包括pre-treatment, shampoo conditioner

髮理顧問建議我隔次使用, so far 感覺都良好, 不過我想試真多幾次先作分享

e家我都好心急等報告呢!

期實我仲會再做第二次「MIT毛囊蛋白酵素測試」嫁

睇下之前的療程對我有冇幫助, 同時亦都係double confirm result, 從而分析出合適的護髮療程,以鞏固頭髮的健康

大家來緊要密切留意我頭髮d變化啊, 呵呵呵~~~

沒有留言:

張貼留言