2014年2月18日 星期二

豬仔包半歲成長報告

2013.01.27 (星期一)

唉...............都就來7個月才寫6個月成長報告


以前d人成日話孻仔孻心肝

但我發覺我投放係豬仔包的時間, 相對以前對芝士餅少好多呢 ~_~

由於家姐餅e家有著d似懂非懂的心理反應要處理


而暫時豬仔包仲處於食訓痾階段

所以好多時我都係搞芝士餅

豬仔包就由工人姐姐 / 99 幫手

對包包, 我真的好內疚啊~


但好感恩呢隻囝只是食奶同家姐餅有得flight之外, so far其他o野都好乖巧, 又冇乜扭 (有時仲好女仔feel好sweet貢)

有時佢一個眼神...........真的霖屎媽媽我啦~



踏入5個半月, 我們開始引入固體食物俾豬仔包

比起芝士餅, 佢好快接受食糊仔


由於佢有d厭奶, 所以試o左幾日唔覺有敏感之後, 我們就用o左糊仔代替一餐了

試o左蘋果, 啤梨, 蕃薯, 節瓜都肯食...............感恩感恩感恩~

希望食方面佢唔好再似芝士餅貢揀飲擇食, 係乜都食啦 (如果大家見過芝士餅, 同佢食街飯就知道佢幾令人苦惱)


半歲針準時半歲第二日即去健康院打, 三針圍包, 針力都幾驚人

令豬仔包有d燒, 但moody o左成三日啊!!



半歲的豬仔包身高70cm, 體重19lbs, 全部lie on 90%條curve上

仲未識反身, 唔水扶都可以自己坐都幾秒


上胎懶........今胎仲懶................好像都冇乜同佢早教 ><"



半歲前幾天, 約了同年同月同日的幾位bb出來見個面食件餅


今次清一色係男丁, 希望下次有d女女啦, 哈~

半歲當天, 爸爸媽媽仲要開OT

原先想買個好d o既蛋糕仔都唔鬼記得.............

所以又搵來美心cake仔咋 (不過呢個芒果脆脆好好味, 好難得即日KO晒)





豬仔包: 你半歲仔了..........身心都愈來愈強壯, 來緊的日子, 媽媽會盡力帶你同家姐姐一齊同行, 好好去接觸和認識呢個世界!  媽媽其實好愛好愛你, 可惜自己太無用, 時間分配不平衡..............希望你體諒媽媽...................同家姐姐一樣, 爸爸媽媽會盡力照顧你, 希望你「身體健康同天天喜樂」啊 ~~~~

2 則留言:

  1. 咁快就半歲人仔啦!!豬仔包要快高長大哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊...........時間真的過得太快, 我好唔捨得佢o地係 bb o既日子~

      刪除