2014年2月28日 星期五

My first 10km

2014.02.16 (星期日)

yo yo yo ~

估唔到我可以少過1小時30分鐘內半行半跑完成呢個10km!!!


一直都冇諗過會走去報馬拉松.............

...................

直到去年我老公唔知點解無啦啦突然走o左去報馬拉松

仲好想叫埋我去, 不過當時剛發現有了豬仔包, 那當然冇去啦 ~

老公 within 一粒鐘跑完, 跑完仲話感覺良好, 氣氛一流

好想出年同埋我一齊去跑

...................

so, 我今年就呢d捨命陪老公, 同佢一齊跑囉 (hehe, 想當年..............我們在大學住hostel時夜晚都一齊跑步嫁 XDDDD)

亦都因為貢, 我就join o左 fitness club, 平日lunch time 就跑步機上45分鐘

不過早排又x'mas又新年又凍又呢呢路路 (.............唉, 懶惰精總有千千萬萬的借口), 原先打算一星期跑3日的計劃就泡了湯, 變成一星期跑1日, 甚至................. ><"

唉............

所以都後期我都同老公講跑時唔水等我, 大家終點見........

.........因為我已經作至壞打算「行」10km!  我唔想大家係報紙見到我, 哈 XDDDDDD

同老公跑第一組0610, 所以我們0400就起身, 食過早餐就出發 ~

估唔到地鐡呢個時間都貢多人...............當然大家o既目的地都一樣啦~

去到維園, 放低行李包就去做熱身



感恩當日天公造美, 之前幾日早凍到屎屎下, 又落毛毛雨

呢日就氣溫升番到12度, 又冇雨, 我做完熱身已經唔凍 (有d後悔著埋件風褸跑)


起跑時天都未光, 一路跑一路見住個天轉成魚肚白, 一路跑一路聽住收音機, 感覺也不錯啊~

今年大會口號係「Run for a Reason 從心出發, 跑出信念」

對於我來講, 我當然係為對囝囡而跑............

............係我練習時我發現跑步或者做運動係一個好需要信念支持的活動

平時我好多時跑到20分鐘左右, 個人o既意志力會有所動搖, 好攰好想停下來

但係如果我挨 / 撐過o左跑過30分鐘咩, 又會愈跑愈起勁

所以, 我覺得跑步 (又或者叫長跑), 真係可以鍛煉出個人的意志力!

正如我跑ing時, 一想起芝士餅同豬仔包, 好想告訴他們做人係需要意志力, 我就有動力叫自己撐埋佢 (umm, 作為成日3分鐘熱度的的, 我真的覺得自己係mission impossible, 哈!)


每過1km就會有牌仔作公告, 去到仲有4km時, 感覺好開心, 因為起碼自己仲未跑到斷氣, 慢跑慢行都仲有energy撐埋佢............


行到中段又有人打氣, 又可以用自己對腳「行」吓東區走廊..........平時坐車就多, e家有呢個體驗又真係幾唔錯


唔經唔覺終於跑晒, 老公都好surprise我可以比佢想像中快完成.........


yo, 跑完仲好精神又興奮..................


..............

.....

不過, 我相信我o既跑姿應該唔太正確

跑完之後對腳 "R" o左柴 (而且可能我又訓練不足啦)


到e家d筋仲有d痛...............

不過, 休息一排, 我一定會從回跑步機上, 為明年馬拉松好好作出準備!!!!!

2 則留言: