2014年2月27日 星期四

Phonics @ Jolly Kingdom

我seafood呢家o野相信睇開我個blog o既人都知, 嘻嘻~

一方面, 我成日都希望芝士餅同豬仔包快快樂樂

但另一方面又成日為佢o地讀書 / 學習進度o既事緊緊張張

作為一個半人獸媽媽, 幫小朋友搵乜班物班就已經係日常生活o既一部份

芝士餅e家讀緊o既幼稚園係英文方面的確唔太夠

一星期只有一堂net teacher 教英文

所以我一直都想另外再搵英文班俾她上

Phonics就係我一直都好想芝士餅繼續學的, 其實之前餅餅都學o左半年pre-letterland

Phonics係想芝士餅學識自己拼音, 希望將來唔水背vocab背得貢辛苦, even 小學要unseen dictation時都冇貢驚.............

可惜開學初期芝士餅要由下午班mode調節到上午班mode都要一d日子適應

而K1之後上親o既興趣班都要芝士餅自己一個人入去, 加上唔知點解一開熱情如火的她會怕羞, 次次想同佢去d乜班物班做assessment都爆喊, 因此我們就停o左一排冇俾芝士餅上英文..........

早排同芝士餅個同學仔媽媽傾開, 佢話佢囡囡之前係另一間學Phonics唔太開心, 但自從轉o左Jolly Kingdom 個外籍老師教就有顯著改善

貢我就上網睇下呢間學校d comments, 見都唔錯, 而且學校地點又多 (有一間近我們呀)

於是再打電話問下資料, 好開心佢呢度開得幾多phonics班

我終於可以搵到d晏d上堂, 可以就到芝士餅返完學, nap埋之後才去輕輕鬆鬆上堂o既時間呀, good!!

因為我唔想為上堂而上堂, 我好怕果d放完學就要趕去上呢d興趣班 (而且我家餅餅又要午睡)

如果夾硬迫佢唔午睡就要上堂, 我估佢一定唔會上得開心, 更加唔會吸收, 所以呢到o既課堂時間真的好fit我!

原來想讀Jolly Kingdom前, 小朋友要做assessment睇下佢程度

另外家長都要聽個講座, 了解o左學校教育理念, 課程結構, expectation 係d乜, 啱唔啱先至報堂



聽完個講座都幾認同 「開心, 信心同鬥心」係keep住團火繼續讀上去o既elements

好多時d小朋友上上o下 興趣班都好易上一排就會停o左或者半途而廢, 但又好少學校 (特別係呢d校外課程班) 會aware到呢點, 特別係點樣令小朋友有信心同鬥心

所以我都好希望芝士餅可以係3個心「開心, 信心同鬥心」之下學習呢 ~

當日做assessment, 原先芝士餅未入去前超級喊, 屎都唔肯入課室, 搞到我差d想走 ><"

不過佢o地中心個 EE 好好, 開o左間房俾我同芝士餅, 希望芝士餅可以安靜落來

之後個EE就入來搭咀同芝士餅玩, 仲跟住帶埋餅入課室做assessment ~

做完assessment之後, 我見芝士餅出來笑晒口, 又同EE講下星期再來...................Oops, 真的好彩遇上呢位好EE ^.^



由於教Jolly Kingdom o既老師全都係net teacher, 唔係老外就是abc, 所以佢o地d口音都好native

C9 o既我即時諗: 一個價錢除o左竹學phonics之外, 仲可以學埋會話tim, 哈!

so far 芝士餅上o左4堂, 雖然我唔係可以次次接送都佢, 但睇佢本手冊都知道佢進度

呢個課程係分o左3個level, 每個level再分stage

Level 1 學四十四個基本的語音單位, 之後Level 2學雙音, Level 3 就鑽研解讀 / 寫vocab



每堂手冊都會講學o左d乜, 個objectives 同埋老師評語

於是我就可以睇完手冊再同芝士餅傾計傾返佢上堂d o野



而課程除了基本課本 (即係教果四十四個基本的語音單位)之外, 仲有一本練習 




練習o既coverage都幾多, 都係base on 當日學o左o既單音再引申到寫字, 連線, vocab等學習


見芝士餅每次上完堂返來都識個發音, 而且都話喜歡個老師

上次去接餅放學, 老師又好好貢行過來同我傾下芝士餅上堂o既事

話佢初初上堂好喜歡同佢用中文傾計 -___-

不過老師話用英文問餅o野, 佢係明白同埋答到 (呵, 真的可以學埋listening 同oral)

而且話佢語音都發得唔錯, 亦都開始習慣上堂模式

所以我都希望她繼續開開心心讀上去啦~~~~



沒有留言:

張貼留言