2014年2月24日 星期一

麥當勞®「開心樂園餐®」 X 《百寶狗先生與細蚊:時光機大歷險》

唔知大家知唔知幾時開始有「開心樂園餐®」?

.............................

........

....

..

.

嘻嘻, 原來係1995年開始, 轉眼間都19年啊!

一直「開心樂園餐®」都會隨餐附送不同系列的玩具, 當中我儲至多就係hello kitty系列, 唔知你們又有幾多成為o左你們o既經典收藏品呢?

而今期「開心樂園餐 ®」就夥拍 《百寶狗先生與細蚊:時光機大歷險 》推出一套 6款玩具

玩具造型以 《百寶狗先生與細蚊 :時光機大歷險 》電影中不同的角色為主題, 電影主角百寶狗先生聰明絕頂, 所以今次「開心樂園餐 ®」透過這些 「彈珠機 」迷宮遊戲,帶我們遊歷金字塔 、獅身人面像及坐時光機等, 等我們玩之餘仲要動腦筋,考智慧!

上星期, 芝士餅收到麥當勞同麥當勞公關送來的玩具, 第一時間就: 「嘩~嘩~嘩」, 急不及待要開來玩啦 ~


原來今次 「開心樂園餐 ®」的玩具係多款「彈珠機」遊戲.............嘻嘻, 我細時都好鍾意玩「彈珠機」

除了 不同款式的 「彈珠機」外, 還有 「嬪妮旋轉砌圖 」及「細蚊滑翔機 」

今次o既玩具每款都好益智, 我收完都要望一陣先知點玩 / 砌, 相信大小朋友都會啱玩!

由2月21日起食「開心樂園餐 ®」就會隨餐附送, 當然大家亦可購買任何套餐 (「醒晨套餐」及「開心樂園餐」除外 )加港幣$8換購一款

好..........等我係到同大家報告下有咩玩具先:

百寶狗先生金字塔:
推出日期:由2 月21 日起

繽妮旋轉砌圖
推出日期:由2 月21 日起

獅身人面迷宮
推出日期:由2 月28 日起

百寶狗先生彈珠器
推出日期:由 2月 28日起

呢個彈珠機按下百寶狗先生的手,鐵珠便會彈出,走過背後的迷宮,可以訓練大朋友、小朋友手腦協調呀!

雙面迷宮時光機
推出日期:由 3月 7日起

細蚊滑翔機
推出日期:由 3月 14日起

可能芝士餅仲細, 對「彈珠機 」仲未係好有興趣


反而佢對「嬪妮旋轉砌圖 」及「細蚊滑翔機 」反應至大, 成日都拎個滑翔機飛來飛去 ~

每售出 「開心樂園餐」 一份,香港麥當勞就會撥捐$0.1予「麥當勞叔之家慈善基金 ®」,大家食o野之餘, 又可以玩玩具, 亦可做善事呀!

再次多謝麥當勞同麥當勞公關送來的邀請 ^.^

沒有留言:

張貼留言