2009年5月15日 星期五

民聲冰室

好耐之前睇過【飲食男女】同Blog友既介紹


一路都好想去呢間店仔 try try             


去過兩次都摸門丁 : 一次夜得濟人o地要打烊; 另一次十點去到又話所有野沽清


好彩次次去浣紗街食野都係亞仔做司機咋, 如果唔係就白行一趟啦 ~


終於上星期六我們就早d 7點幾去食啦, 去到大概旦20分鐘左右就有枱


大部份枱都係街位, 鋪入面得4飧4人枱咋.......今次有幸可以坐入面涼冷氣 ~

 


當然要點呢樹必食既咸旦肉餅啦...........我同亞仔都覺好味.............但好味既代價係 "好~~肥", 因為佢溝o左好多肥吱肉呢


本身想叫乳鴒同蒸魚...........可惜last order 都被隔離枱叫o左 , 佢o地食-ing時仲不斷讚good呢, 哼!  [p.s.大概9點左右, 係佢listed既十幾款小菜入面已經有好幾款out of stock]


於是都見有介紹既口水雞....quite good 呀 ~

 


錂魚炒油麥菜 -- standard

 


咸 O7 -- 好飲!!!                                                                              

 


呢餐大概$180.........價錢都ok, 相信我們會再來食佢既小炒同蒸魚呢 ~


不過, 唔慣環境同服務都好街坊好大排檔既朋友就要考慮吓啦............


更多資料 @ openrice


同場加映:


原來民聲對面就係 [ JAM Bakery ], 雖然飽到屎, 旦都買了cake同一樽cookies返去

 


可惜 d cake 食唔到呀, 嗚 ~


另外笑面cookies就送了給同樹F, try 了一塊 (感覺似 mrs. field 果d, 唔係我杯茶呢)


5 則留言:

  1. 啲口水已經開始失禁啦﹗
    [版主回覆05/16/2009 00:31:00]貢緊要...........
    呵呵 ~

    回覆刪除
  2. 禽日我都係浣紗街
    [版主回覆05/16/2009 00:32:00]因去搵Thomas 火車

    回覆刪除
  3. Jam Bakery 我都食過呀....
    [版主回覆05/16/2009 00:32:00]你覺得點呀 ?!

    回覆刪除
  4. 好味呀。。。你嗰件呢?同埋我去過嗰到一間日本飯店到食咖哩飯。。。好好味。。。好辣架!

    回覆刪除
  5. 我又想去啊,  .... gg, 呢間野係邊樹架~~??

    回覆刪除