2009年5月22日 星期五

【大少奶的快樂廚房】第一直送


wakakaka ~ hohohoho ~ wakakaka ~ hohohoho ~



各位...............知唔知我點解貢鬆毛鬆翼 ?!


梗係啦, 我再次成為大少奶第二本著作【大少奶的快樂廚房】既第一位街外讀者呀 (上一次直送按此)


wakakaka ~ hohohoho ~ wakakaka ~ hohohoho ~


好開心好興奮好hyper啊!!


大少奶去完出版社之後就過來我公司樓下交低本新鮮滾熱辣既第二著作俾我, yeah!



一睇見本書既Tiffany Blue, 成個人未睇內容都開心o左一半


一來係具品牌既主題色, 作為浮誇既我當然喜愛啦; 二來呢隻色好c服, 好似充滿陽光但又唔會太晒既藍天


絕對好過青bb既初稿............ (冇錯, 作為助手既爽吱當然有幸見過初稿啦, 哼~)


承接大少奶第一本著作【大少奶的自由煮意生活】, 第二本既【大少奶的快樂廚房】插圖都同上一本一樣簡單得來又cute又c服, I'm lovin it ~


但內容同相片就比上一次更見豐富


呢張相係post俾亞茄同亞靚睇先既..........你們好威好粉葛啊 ~


上次餓底gathering既集體簽名, yeah!!!!  (不過我影得唔好 =.=')


睇完新一批序人所寫既序已經好想快d快d睇晒佢


當然成班證人既快樂見證ssssssssss就更加拍案叫絕啦, 哈! 


而書中描述既專有名字就更加乜乜物物, 呵呵呵 ~


作為新書第一街外讀者, 當然要5寫番篇讀後感來威吓啦, 難得慢版既我又有比平常人快既時候, wakakakakaka ~


密切留意: 【大少奶的快樂廚房】讀後感...........即將盡快出post!!!


OOOOO大少奶 :


睇完呢本書的確會令人快樂同窩心


呢點你的確可以放心呀 ~


btw 想送你一句: 「大少奶, 你係癲既!」(呵呵呵.....大家睇完就知啦)


仲有祝你新書大賣, 同上次一樣出三四五六版, 5555555555555同我o地慶功


55555555555555555555出第三本書, yo ~



GGGGG烏GG


 


1 則留言: