2009年5月7日 星期四

The One

熟悉我既人都知我愛買衫, 愛扮靚, 當然更愛浮誇啦啦啦啦


平時著既衫永遠要今期流行, 要潮要型仲要誇, 所以身邊既朋友同樹都好期待我既 The One 婚紗會係點點點點點...........


嘻嘻, 唔知點解平時愛誇既我反而係大日子既時候揀既衫反而會係好plain好plain的


基本上打從我揀衫影相, 到我 e 家book o左果兩間租衫, d 衫盡量都係好簡單好plain既cutting.......可能我好怕愈多details愈易出樹, 又怕過多幾年睇番d 衫會out  ~


以下呢件老媽幫我揀既WG曾經係我既The One...........因為我係蝴蝶結  


zone口大大既蝴蝶結同勁長拖尾都係我既 dream items, plain 得來又有d野睇.........


......可惜走去試o左兩次既效果都唔好


相信因為我細少既 zone 口 carry 唔到個大大既蝴蝶結啊, 嗚鳴嗚 ~


e家揀既其中一件WG, 雖然老媽、家姐姐同Honey女友都用 "嘩嘩嘩" 來形容, 但我自己始終都冇呢件 The One 貢開心, 可能愈得唔到愈唔捨得啦 ~


Anyway, 來緊8月左右都仲可以揀多次既.........


 


 


 


1 則留言: