2009年7月14日 星期二

法甲

上次為o左影pre-wedding , 居然胡裡胡塗去o左nail nail 整o左個又貴又把鬼既 cal-gel


其實我本來一心係去整$220既法式, 點知埋單變o左$1488


佢整得靚既話都算呀, 點知既樣衰又似中o左毒貢, e家講番仍會心痛呢


之但係.............又覺得結婚果日點都要整整佢


上星期有借口, 於是叫亞茄帶了我去 trial


之前亞茄好好貢send 了 呢間野既photo album 揀定款, 不過法式+石係我既不二之選.....



由於我係first trial, 呢個法式水晶甲只收 $255 (仲送20粒石tim, yeah~)


今次無論價錢同出來既效果我都好滿意啊 (我上次既價錢 = 呢間買5次既package呢)


而且返到公司, d 同樹們都大讚呢, 呵呵呵 ~


呢d簡簡單單既color tone 同款式我好想 big day 果日都用番呢


但老媽同家姐姐又話淡色o左d, 唔太配 big day wor..........係咩 ?!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


後記:


但end up 7.11 用唔著, 你們估d法甲可唔可以last耐d呢?????


 


1 則留言: