2009年7月26日 星期日

pRE-wEDDinG by jAn woNg

錢的確係要俾人洗既......


上次唔多水俾錢既外攝同今次搵亞Jan影完全係兩碼子既樹


琴日影, 今日已經有幾張係手 yeah  (Jan, 你好efficient啊, 亦都好慶幸你琴晚既失眠)


好多謝亞Jan同Elite Production, 你們成team人都好有heart.......同埋後生呢  (Jan : 加油啊, 你好有potential ....不過要繼續努力學亞Grace去攪氣氛同再去諗多d pose呀 )


最後, 我要好多謝好多謝亞仔  對影pre-wedding已經叫怕怕既佢仍然因為我既seafood, 要在32度既高溫下著晒成套禮服, 係人前擺動作 (佢呢方面一向怕羞) 同我去影 ~


That's the feel I like ~

 
 
 


22 則留言:

  1. 真係爭好遠啊...阿吱 錢的確係要比人賺架呢~ 結他 + 藍天白雲, 呢舖真係海闊天空喎~

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2009年7月26日 下午6:22

    阿g,,
    呢輯好靚啊!, 好有feel啊...
     
    呢張最正!!!

    回覆刪除
  3. GGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
    呀jan真係好掂,影得好靚啊
    起碼靚過你之前落街影果輯好多呢
    我要搵呀jan影官方相啊
    我同呀茄當初贊成你比呀jan影係無錯架架架架架架架架架架
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    回覆刪除
  4. 你單人果張真係影得係瘦左好多呀~

    回覆刪除
  5. 好索啊

    回覆刪除
  6.  呢張好正呀....靚爆..

    回覆刪除
  7. 化妝師 Sylvia Tsui2009年7月27日 上午10:30

    GIGI, 好高興認識你呀, 你同你男朋友都好 nice, 好好人!

    回覆刪除
  8. Hi Gigi
    多謝你既意見,我會努力改進ga la
    希望你地會鍾意d相啦~~
    Jan

    回覆刪除
  9. Pretty!!! 好想睇多啲啊!!

    回覆刪除
  10. GGGGGGGGGG
     
    你正過所有0靚模呀呀呀呀呀呀!
     
    G 媽愛嗎?

    回覆刪除
  11. 嘩....真係好靚喎!!!!唔簡單....

    回覆刪除
  12. 好正啊... 好有 feel.

    回覆刪除
  13. 唔錯wor~~~~~介紹比我識啊~~!!!

    回覆刪除
  14. 結他在沙灘上 型爆

    回覆刪除
  15. 以後睇返都唔會老套.正.

    回覆刪除
  16. 第三張好靚好正好feel~~~

    回覆刪除
  17. 你好呀,其實2個月前我已經o係Jan的Blog見過你啲相,就係你呢輯相令我好想搵阿jan影pre-wedding同big-day,你張單人相靚到好似人哋雜誌啲model相咁呀~~我都有同啲朋友分享過,佢哋都讚你好sweet好真呀(我哋全部都係女仔,唔係變態佬呀 )~~估唔到今日我search mua時見到你個blog呀,所以忍唔住都留個言啦~~哈哈!

    回覆刪除