2009年7月3日 星期五

Low T @ W Hotel

星期一請了半日安相約 Honey 女友去 high tea


揀o左呢間型格 W Hotel @ 6/F Living Room

 


入到去發覺 Living Room 既 area 唔大, 不過的確好 hip ~

 
 
 
 
 


果日好好陽光, 好適合離開辦公室呢 (可惜冇帶大機啦) ~

 


未來之前從openrice都知comment 一般 (按此), 不過見tea set唔算太貴, 咪去try吓囉 ~


呢樹有兩款 tea set 揀 : High T Set / Low T Set for 2, 可惜得兩條友唔可以將兩者mix, 結果我們揀o左冇貢熱氣而個名又特別 d 既 Low T Set ~

 
 
 


我見既 Earl Grey............Honey 叫 Ginger tea, 不過我冇影 ~

 


來個全相先 ~~~ 前面................

 


後面......................


左邊...........................                                                               

 


右邊 ................................                                                             

 


食後感:


ummmm.........的確一般, 個scone比較濕, d 三文治既包包就比較乾/硬, 個cake唔好食, d 甜品又比較怪., 不過我同 Honey都覺呢樹比半島好食好多既 ~~~~_~~~~


而且可以由2:30 hea 到 6pm, 每人around $130, 貢的確 try try 都冇況啦, 因為呢幾粒鐘我不斷向Honey女友報告婚樹既進度同seafood事件簿


之後係Elements盪on sale 既 Zara冇收穫, 一心諗住出去TST會有啦,點黠知..........可能早一排屎得太多啦, 哈!!!!


同埸加映:


Honey 女友幫我買既 bobbi 散粉掃, $90有找, 超拭呢, yeah!!!!!


可惜呢個week又生o左大量暗瘡, 來緊一排又唔化得妝住啦, 嗚 ~~~~


4 則留言:

  1. 我想試W既brunch多d!唔記得邊張卡有電視框tim~

    回覆刪除
  2. LOW T 個名好得意bor
    [版主回覆07/07/2009 00:21:00]我就係貪得意先揀佢來try ~

    回覆刪除
  3. 我都想去試呢間呀, 齋睇個擺設都都夠晒吸引喇
    [版主回覆07/07/2009 00:22:00]可以try try, 個price都合理, but 唔好expect d 野食好好味~~~

    回覆刪除
  4. GiGi姐姐多謝妳條靚裙呀!忘記影相給妳睇o

    [版主回覆07/07/2009 00:22:00]u're welcome 啦~
    果日我趕唔切去見黃小b呢~~~~

    回覆刪除