2010年6月28日 星期一

飲糖水@東區醫院

我今朝剛剛去完東區醫院做 "飲糖水" 測試 ~


感恩整個過程都叫順利, 身體上冇咩不適 (好彩冇嘔呀, 如果唔係要再擇日重試 )


呢杯就係傳聞中既可怖糖水..............


姑娘建議5-10分鐘內飲完 (唔好一口氣飲晒呀, 怕會反胃呢......之後雖然可以飲水, 但姑娘都建議唔好飲太多以防會嘔) ~


味道的確好很甜, 第一口都覺幾OK好飲, 不過飲得多就愈來愈甜同封喉............但我都可以接受到既, 比想像中冇貢可怖 ~


未飲糖水前先抽第一次血, 飲完之後等兩粒鐘再抽血.............好彩我D血管都叫明顯, 我見有兩位準媽媽, 因為血管唔明顯, 俾姑娘左抽右抽變晒臉先抽到呢


係等候既時間, 姑娘就安排產前dvd俾我們睇, 加上自己又帶了書, 又同99傾下計, 時間都叫好快過................抽完血臨走前仲有牛奶同餅乾俾我們食 


e家呢兩日就等call.............如果有call, 即係代表我有妊娠糖尿病 or 葡萄糖耐力不足, 要再去醫院見營養司or打姨島素呀


擔心-ing ~~~


2 則留言:

  1. 每個產婦都要做呢類測試?
    g我地為你同芝士餅禱告, 唔好俾自己太大壓力啊.

    [版主回覆10/05/2010 22:54:00]菇-be: 因為怕大肚媽媽有妊娠糖尿病啊........如有, 對媽媽同亞b都有影響, 所以之前要check清楚 ~

    回覆刪除