2010年6月26日 星期六

洗後感

自從成為P牌C9之後, 對家庭用品都比以前更為留心, 較早前, 知道有個為期1個月的「碧濤洗衣球試用計畫」, 大概知道用了洗衣球就唔屎用洗衣粉洗衫, 於是身為P牌C9既我當然舉手參加啦 ~


收到對洗衣球, 先睇睇說明書..........原來佢採用了納米科技, 加上利用洗衣機既滾動而產生負離子, 遠紅外線同磁力能, 所以唔屎用洗衣粉, 消毒劑都可以將衣物去污漬同殺菌 ~




為o左測試下佢既威力, 我就拎o左公司用開既豆豆布袋 (其實係 keyboard pad) 做測試, 由於巧耐巧耐冇洗, 所以個布袋有千年污漬呀  說明書話想效果更佳, 可以用去漬劑先清理頑固污漬, 於是我就加埋去漬劑...........結果九成既污漬都去晒呀 (最衰唔記得影洗前洗後相比較tim)


之後我同99都分別有用佢來洗衫, 發覺同之前用洗衣粉洗都冇太大分別呀 (p.s. 通常我o地仍然都有加去漬劑係d恤衫領同埋加柔順劑上去) ~


呢兩個洗衣球又的確幾環保, 如果日日洗衫都可以用上3年呢........而我平均一星期只用兩次, 貢即係可以用巧耐........慳o左既洗衣粉錢又夠我買多d衫啦, 呵呵呵


想知道多d詳情就可以去呢個official webist 睇吓啦 :www.biocera.com.hk 


沒有留言:

張貼留言