2010年6月25日 星期五

照結構 @ 東區醫院

2010.6.23 (星期三)


今日下畫去東區醫院第二次見醫生啦, 由於今日芝士餅係18w5d (即係within 18w-22w 適合照結構既時段), 所以今日醫院就安排了幫我照結構啦 ~


未照前當然例行驗尿, 磅重同量血壓...........


...........點知, 明明上兩個星期去曾醫生樹check既時候尿糖係正常


...........點知, 今日係醫院check就仍然有個 "+" (唔通係食完碗米粉有關?!), 嗚


 之後等了半粒鐘就可以照結構, 負責既醫生都ok細心, 要check既每個部份都有同我解釋, 不過今日芝士餅好頑皮, 佢個人up-side-down, 頭仔向下, 個位置仲要幾低下, 醫生照o左15分鐘佢仍然冇轉position, 攪到頭仔果part既結構照唔到, 又要兩個星期後再去醫院照過,  真係激屎人  


芝士餅: 你係唔係知媽媽掛住你, 專登俾我再見你幾面呀?  不過, 照結構呢part好緊要嫁, 你要乖乖同醫生合作, 但佢o地幫你check清楚d ma.......我下星期都book了私家果邊照結構, 你到時都要乖乖啊 ~


照完u/s之後就安排見醫生, 由於兩次去東區驗尿都有個 "+", 所以醫生話要提前做 "飲糖水" 測試驗血糖, 嗚嗚嗚 ~


最擔心既樹終於發生啦 


話貢快下星期一朝就要去check啦, 聽d人講杯糖水超甜同超難飲, 空肚飲完仲要等兩粒鐘之後再抽血, 飲完仲會反胃同嘔, 噢 


p.s. 其實我呢排一路都好少食甜野同停飲鮮榨果汁, 唔通係我三餐都食飯/米粉同飽飽呢d澱粉質有關呢?? 噢.............好擔心好擔心呀, 仲好怕影響到芝士餅呀


3 則留言:

  1. 放鬆啲.  我都係有咗時期發現有高血壓.  所以你真係唔好太worry, 否則你又有埋高血壓仲大件事.  因為有咗時期有高血壓, 對媽咪 & bb都very 危險, 有機會中風的.  真係要小心......
    [版主回覆06/26/2010 10:27:00]希望可以relax d 啦...........
    但一來怕飲果杯野, 二來又怕個result係negative會影響芝士餅 ~

    回覆刪除
  2. 咁有唔駛太worry. 因為有咗時期有糖尿病唔係太大問題.  只要control到飲食一般都唔會太影響BB (因為你唔係先天有糖尿病嗎, 所以你依家糖尿指數高極有限). 

    回覆刪除
  3. 我 7月7號都飲糖水啦,我見外國o的 blog 友飲o個o的好好味架,好似芬達 ~ 點解香港o個o的咁難飲?   希望合格啦 ~

    回覆刪除