2010年6月30日 星期三

mINi 小露寶

其實認識小露寶已經有一段時間...........


之前係大少奶同Vanlily個blog見佢o地都有介紹過, 之後去Vanlily個別墅同Diana屋企都見識過佢既威力, 真係好方便既呢 ~


不過當時未婚, 家務唔多水做既我就唔知掃地辛苦, 所以都冇考慮買.........


後來成為人婦同新抱之後, 雖然99都叫我唔多水打掃, 但係扮crab都要對自己個家負d責任嫁ma, 所以weekend我都會幫手打掃, 亦終於知道亞信抹地既辛苦


所以都想想地買個小露寶返來幫手, 但原來99已經有兩個吸塵機, 加上小露寶個size擺係我o地屋企又好似太大 (因要俾佢泊位), 故此呢個念頭又不了了知...........


後來係大少奶第三本書到見到mini版既小露寶介紹, 佢係全球最細最扁平的自動吸塵機械人, 高度只有 7.5cm, 靈活度更高;而且第二代超微音技術,操作時可以靜如無聲.....



噢...........修o左身既size好fit呢, 而且隻酒紅色好"令"啊


成為異人一族既我就比之前更少打掃, 為o左唔好令99太辛苦, 於是打算同佢介紹一下小露寶既好處, 旦佢接受小露寶而放棄其中一個吸塵機............點知99原來之前都聽過小露寶呢個大名, 貢太好了.........我當然555555去order啦, yeah !!!!


So far 用了半個月左右, 成家人都覺得佢好good呀, 而且又唔算噪, 有o左佢真係方便好多呢!!! 


遲d芝士餅係樹, d地方需要更乾淨, 有o左小露寶就可以幫輕一下我o地啦 ~


更多小露寶資訊 : http://www.v-bot.com.hk/chinese/index.php


 


沒有留言:

張貼留言