2010年6月11日 星期五

第8次產檢 x 胎動 (@17w6d)

2010.6.10 (星期四)


嘩............今次差不多等o左成個月先見到芝士餅, 好miss佢呢~


其實本來想book星期六方便亞仔既, 可惜曾醫生 fully book, 唯有揀平日啦, 除了99陪我, 亞仔又願意偷偷地早d d pits來陪我一齊見芝士餅呢, yeah!!!


未睇醫生前, 先同99去永X 睇bb野, 我e家好忍手仲未買住 (so far 只係接收o左妹豬仔既二手野), 因為想先了解多d同埋價下格..............e家既bb產品真係好鬼屎多, 但我對佢o地唔似d品牌手袋貢, 係零知識所以e家先周圍walk walk問下sales姐姐攞料先..........而且好多人話遲d吉吉島減價仲抵wor ~


之後99仲帶了我去護協, 果樹d野真係比永X平呢..........可惜我唔係member, 唔通要搵人搭買先得?! 


今日只係等了一陣就可以見曾醫生, 芝士餅今日有9安士重啦, 而且佢d頭圍肚圍都好合乎標準, yeah!!!! 芝士餅, 你要繼續同媽媽一齊努力啊~


曾醫生今日仲show了芝士餅既眼仔同咀仔俾我睇...................噢 ~ 噢 ~ 噢 ~ 個咀好孖潤腸雖然有d擔心佢會唔夠靚, 不過............身體健康, 開心快樂先最緊要呀!


由於芝士餅已經大size o左, 曾醫生e家俾我既照聲波係分開身體既一part part既, 一個個圈同一pat pat貢, 我返來睇都唔知係頭定肚............另外又有d手腳仔相貢, 反而我想要張全身相啊!!!!  ummm..........好期待遲d既3D同4D呢


後記:


1) 今日再驗尿, 感恩尿糖回復番正常, 希望來緊去東區再check既時候都係正常啦..........要繼續戒甜先 ~


2) 呢件樹超開心, 因為今日同99行街街先突然feel到芝士餅兩下既郁動啊!!!!!!  YEAH 感覺實在太奇妙了, 真係feel sooooooooooooo good 呀!!  芝士餅, 媽媽愈來愈愛係啦


 


1 則留言:

  1. 我都好期待胎動,
    相信係非常令人感動,
    而且係媽媽同BB獨享既關係,
    就算爸爸都分享不了!
    但係初段既WholeDay Sickness真係好難頂……

    回覆刪除