2010年5月31日 星期一

產前講座@Eton Hotel

哇哈哈..........我同亞仔琴日又出動去聽產前講座啦 ~


今次既主辦單位係雅培IQ Plus, 而地點係Eton Hotel 既金鑽廳 (當年都有考慮係呢樹擺酒呢, 不過佢唔可以擺三十幾圍.........起初仲以為係酒店攪talk會有小食供應, 點知原來係冇既呢 )


見個topics都幾OK, 而且又註明有禮物拎(...係重點之一呀), 於是第一時間就通知埋B媽同另外一位朋友報名參加, 而最後我們都可以on-list 參加啊 (因為人數有限呀)


呢個talk係星期日朝早舉行, 對於有渴睡症既亞仔來講真係一個大挑戰, 起初以為佢一聽到個時間就會say no 唔去, 點知佢願意去之餘我仲唔算太費力就叫到佢起身, 而且仲可以盡時去到會場 (不過就唔夠時間食早餐), 真係好感動呢!!!!


今次個talk既topics有關於陪月, 胎教, 產後運動, 母乳既營養素, 初生嬰兒護理........ummm, 都幾好聽呀............起碼聽完令亞仔e家晚晚都同芝士餅傾計同介紹自己係佢爸爸, 仲有仲有..........同我腳步按摩啊, 呵呵呵 ~


個talk除o左有資訊聽, 仲有獎抽呢 ~  不過我就抽唔到, 但B媽就中o左獎呀, yeah 恭喜晒!!!


另外當然唔少得就係完場既禮品包啦............另外有幾個攤位擺o左係樹, 而個別攤位係登記完之後都有welcome gift 送呢, 呵呵呵 ~


來緊我都報了兩個免費既產前講座, 希望都可以派到籌聽啦.........Johnson & Johonson 果個list out o左個禮物包都幾正嫁, wakakaka ~


3 則留言:

  1. 唔post下有咩free gifts既 ?
    wa....你一係唔出, 咪打咁多野喇, 多d休息仲好喇 !
    [版主回覆06/03/2010 03:56:00]hehehe, 係公司打post唔到相, e家後補番啦~~~~
    終於都跟番晒個schedule啦

    回覆刪除
  2. G呀G,靜雞雞話你G,我都得左啦 ,
    得閒就share多d小貼士啦!
    [版主回覆06/19/2010 09:43:00]Congrats!
    好呀, 大家交流下呀~~~

    回覆刪除
  3. 露絲公關手記2010年6月16日 晚上9:20

    你都好勤力四出聽講座喎
    [版主回覆06/19/2010 09:45:00]HEHEHE...........係呀, 因為我老公懶唔睇書, 見佢又ok聽講座, 唯有上多d course迫佢聽下d basic info 啦 ~

    回覆刪除