2010年5月16日 星期日

老公, 生日快樂!

哈.........之前一口氣出了好多篇私人網誌, 今次等我出番篇公開既啦 (不過我估又會收到好多垃圾留言啦, 哼 ~)


5.16 係亞仔既大晒日啊


今年亦係佢婚後第一個生日呢, 所以係我第一次同佢講: 老公, 生日快樂!



希望你身體健康, 開心愉快, 繼續努力關愛我..........同芝士餅, 為了我們, 你要努力工作喔 ~


以前點都會早早就預備好去邊樹食飯同買d咩禮物, 踏正十二點又會打電話同佢講生日快樂.............


點知今年第一年一齊住, 我居然掛住上Baby Kingdom而忘記同佢講生日快樂啊.........而且仲未book枱食飯呀


end up 攪到佢過o左十二點幾响我面前行來行去同報時我先醒起


訓醒後就拿拿臨去openrice搵地方食飯, book o左幾間, 問埋亞仔意見, 就決定以下路線途:


Lunch @ 時新漢堡包


Tea @ 曼聯餐廳



Buffet @ Harbour Grand


原本今年打算唔買禮物嫁 (因芝士餅已經係最大既禮物呀), 但後來係曼聯餐廳入面既專門店仔都買了份小禮物俾佢呀 ~


雖然都係平平淡淡貢渡過, 不斷既食食食我們就最開心啦, 而且今年既生日大家既身份唔同多, 仲多o左一份子同我o地一齊慶祝, 感覺好特別耶 ~


****************************


P.S. 呀...........醒起自己慶生冇post過去邊樹慶祝呀, 果日大家都要返工, 所以只係食晚飯慶祝, 本來就係想去Harbour Grand食buffet, 點知當日冇蠔食, 唯有改去銅鑼灣食扒, 順便改去下場派利是.............



今年除了收到亞仔送既太陽眼鏡做禮物之外, 佢仲係fb彈o左首生日歌俾我tim, 雖然彈得唔太好, 而且個睡衣look仲嚇親街坊............不過, 我好窩心呀


另外, e家計番d日子, 原來我生日樹芝士餅已經係樹同我們一齊慶祝啦


沒有留言:

張貼留言