2010年5月19日 星期三

見倍月姨姨

今日同老媽 & 家姐姐約了位倍月姨姨見面


本來唔打算請倍月既, 因為99認為佢可以manage到, 佢早兩年都全天侯照顧弟婦坐月既起居飲食同埋打理到Ali妹肥肥白白, 所以覺得唔好浪費果萬幾蚊俾人, 反之用來買補品仲好.......而且我老媽都會日日來探我同幫幫手, 家姐姐又會請大假, 所以認為都應該可以應付 ~


.........不過, 老媽諗諗下都係覺得請個人幫輕我99手會好d同舒服d, 因為初生嬰兒成日係夜晚先喊, 如果我99由朝照顧我同芝士餅都晚就怕佢太辛苦同勞累, 所以老媽就決定請個倍月姨姨主力由朝到晏照顧我同芝士餅, 貢99就可以留力接夜晚既淩晨場, 起碼大家都可以有幾粒鐘訓下.........而老媽同家姐姐就唔水倒塔貢早同老蓮貢遠趕來幫手 ~


由於坊間大量陪月中心, 一時三刻都唔知搵邊個好, 而且有d朋友用完又換來一肚子氣, 所以我o地都只係靠朋友們介紹 d 曾經用過而comments又ok既去contact...........


點知好多個都已經俾人booked, 噢 (我大概3個月多d開始搵, 貢即係d人一有o左就搵啦) ~~~


最後得3位倍月姨姨係仲有期既...........不過其中一位我同佢over-the-phone傾野已經唔太滿意佢既態度, 同埋佢d期好pack, 以我e家既預產期同佢下一個job既schedule來計, 佢只可以照顧我三個禮拜, 之後又push我雖然未見佢都想我confirm請唔請佢, 因為佢剛剛剛收到call要另一個早我半個月既offer, 既然係貢, 我唔水同你interview都決定啦, 哼 ~


今日去見面既係Mini介紹既倍月姨姨, 佢好有禮貌亦都好considerate, 講野都有文有路, 而且呢位倍月姨姨以佢年紀來講又的好確幾靚同順眼 (我老媽好怕d面目可憎既亞姐嫁), 雖然老媽話佢究竟做野係快手腳定慢手腳要到樹先知, 不過起碼e家見面就合格啦 ~


本來我仲想去見約另外一位由茄同樹介紹既倍月姨姨, 但家姐姐怕我seafood, 見完又係差不多ok我又15-16煩佢o地兩個, 加上佢覺得既然e家兩位價錢又一樣, 又係朋友介紹 (即係用過既人都會話佢o地ok), 貢我自己覺得佢o地好唔好都係要做落先知, 為免我再度seafood, 老媽同家姐姐都話費樹煩同費樹再約見就不如揀今日見面呢位倍月姨姨 ~


hehe...............就係貢, 我們就請了鳳顏姨姨來照顧我坐月同照顧芝士餅, 希望鳳顏你真的幫到我o地手啦 ~


***************************


特別嗚謝: 資助請倍月姨姨既老媽同家姐姐


2 則留言:

  1. 你家人對你真好,好善慕你呀
    [版主回覆06/19/2010 09:57:00]係啊........佢o地個個都好錫我, 我都要更愛他們呢~

    回覆刪除
  2. 露絲公關手記2010年6月16日 晚上9:18

    如果你一個好嘅陪月EE, 佢仲會照顧埋你產後的情緒, 又專心打埋你同BB的起居, 祝你有個開心又放心的坐月啊!
    [版主回覆06/19/2010 09:56:00]希望啦..........多謝你呀~

    回覆刪除