2010年5月13日 星期四

第7次產檢 x 曾醫生 (@13w5d)

2010.05.12 (星期三)


上晝99陪完我去東區, 下晝就係老媽同家姐姐接力陪我去見新既婦產醫生 -- 曾醫生


呢位醫生其實係弟婦同佢既一眾同樹睇開的, 上網睇Forum都有讚呢位醫生詳細同細心而且收費又合理.........佢仲有個package價, e家係$8000包晒成個懷孕過程無限次去睇佢連藥費呢, 當然Oscar/照結構/驗血另計啦 (我之前睇倪醫生幾次已經係呢個package價既雙倍價錢啦, 如果好似我之前流啡既situation而要密d見醫生, 貢佢呢個package又真係化算好多呢~)


加上我覺得自己真係愈來愈負擔唔起倪醫生既收費, 雖然e家開始只係每月一次, 但遲d到了八/九個月左右又要見密d, 甚至乎後期仲要一個星期見一次, 貢加加埋埋都幾係野.........加上如果揀佢就要去養和生, 佢既醫生費同醫院收費最近又加了價, 噢 ~~~~ 真係要預成十皮先得呢 ~


基於以上原因, 我就試下見almost所有野都平佢一半既曾醫生.........


umm.......佢的確幾ok呀, 而且照 u/s 的確好細心, 佢左照右照同不斷解釋呢個係咩位置咩器官, 而且仲一口氣俾o左8張相我啊 (我呢d C9當然開心啦, 因為有時睇倪醫生, 佢唔係次次都俾嫁, 要我左問右問先有呢)


之後同佢講番我尿糖既問題 (因我係呢樹同樣驗到尿糖高o左d ), 不過佢就冇嚇我, 反而話驗尿唔係最準, 觀察下再係貢先至需要驗血, 不過佢當然都有叫我小心飲食, 講講下就估計係我飲既鮮榨橙汁可能太多果糖而需要


不過如果揀曾醫生, 佢只掛單九龍區既私家醫院.........對我來講就遠o左d.........well, 係呢個階段我仍然15-16係政府醫院定私家醫院生, 所以都係叫護士check下有冇位先啦 ~~~~~


 


1 則留言:

  1. 嘩 ! 你一口氣連出幾篇喎! 咁又係, 唔快手d 點追返芝士餅的schedule
    [版主回覆05/31/2010 21:27:00]hehehehe, 係呀係呀, 我巧想追番個scheule呀
    應該仲寫多5篇就差不多了~~~~

    回覆刪除