2010年5月12日 星期三

見姑娘@東區醫院

2010.04.12 (星期一)


上次去東區醫院登記樹被安排了今朝10am返醫院見姑娘同抽血


去到婦產科見到好多好多異人啊, 原來今年真係好多人生bear bear呢 ~


d姑娘都好有系統貢叫我o地擺低張到診紙後再安排去另一樹坐旦叫名拎番自己個file, 再之後就分批安排我們去睇片, 主要係講產前驗血既重要性.........


........再之後又叫我們輪流入去見姑娘問下d基本問題同會唔會係醫院做Oscar test (如果會就寫紙安排聽12點既講座......因為一定要聽o左講座先安排同你做test, 唔係唔水錢, 都要收$1200-$1600喎), 因為我已book了倪醫生做, 價錢只係貴多少少 ($1800), 所以我就冇係東區做啦 ~


........再再次後, 如果要驗血既異人就再去另外一邊安排抽血檢驗, 因為我之前係私家醫生已抽過, 所以我就俾o左個驗血報告姑娘過目, 佢睇過晒冇問題就take了份copy, 而我都唔水再係樹抽血呀, 之後俾埋下次見醫生既時間就pits得 ~


成個過程歷時兩個多小時 (但實際有野做既時間就只係半個多小時咋)


 


同場加插:


辛苦晒99陪我去醫院呢, 我們兩個跟住就去o左赤柱食lunch (食佢至愛既水餃麵), 仲見到吳唱K同徐子珊拍戲呢 ~


之後99仲帶我去睇bear bear 衫 (果樹有幾檔之前馬仔都介紹過既剪牌bear衫), d Baby Gap / Zara / Carter's 都係幾十蚊貨仔咋..........


本來話唔買既我睇下睇下最終都忍不住, 買了兩件男女都啱著既衫仔  一件係亞仔既至愛..........曼聯 ($40咋), 之前我o地係馬交買俾妹豬仔都要百幾蚊件呢; 另外一件係 new born Baby Gap ($30), d 料好軟熟同C服啊 ~


由於我行o左個幾鐘開始見攰, 同埋仲未知性別而唔敢亂買住.............遲d我一定要再血拚赤柱啊, 呵呵呵 ~


沒有留言:

張貼留言