2010年5月18日 星期二

產前講座@科學館

2010.05.17 (星期一)


今日同老公第一次去聽產前講座, 呢個講座係由仁安醫院免費搞既, 講兩個topics: (1) 順產定開刀同(2)初生BB要留心既事項


可惜我遲放工, 結果遲O左成半粒鐘先去到, 去到已經講O左一大半順產同開刀既好同唔好處..............雖然只聽到尾段, 個醫生既view都係覺得如果冇乜大issue, e.g. BB size好大or其他特別原因, 佢都係覺得順產係好d既.............


而另外一part關於衫生bear bear既注意事項, 醫生就好briefly講一d初生bb可能會發生既現象, 係咩情形係唔水緊張, 而咩情況就需要睇醫生; 另外又講下母乳既好處........


起初我都怕亞仔會覺呢d講座會悶, 點知佢都覺得呢d講座都幾有用, d info又幾好, 仲話如果來緊仲有佢都願意繼續聽 ........


Yeah........芝士餅: 你爸爸為o左你變乖o左呀, 因為佢以前讀U樹成日走堂嫁


而我都好喜歡聽呢d產前講座, 因為除o左收到知識之外 (呢個course係唔水錢既), 仲或多或少都收到d禮物, 簡直啱晒我呢隻cheap精啦


 


1 則留言:

  1. 東區醫院都有呢啲講座, 唔駛錢的, 而且仲係星期六.  都好infomative, 你都最好join埋.....
    [版主回覆06/03/2010 04:07:00]有呀...........我都有上呢, 都幾ok呀~

    回覆刪除