2010年5月12日 星期三

登記@東區醫院

2010.3.20 (星期六)


今日同老公一齊去東區醫院登記 (yes, 亞仔終於出動啦!)


之前d朋友們生bear bear 好多都會私家同政府醫院兩邊book, 因為有咩緊急樹就有個option揀去政府生, 話晒政府醫院既設施齊全, 萬一touch wood 要住一排d收費都冇貢貴........不過, 當然揀私家生就C服好多啦, 不過價錢就貴好多好多 ~


起初我都諗住兩邊book就至穩陣啦, 貢到臨生之前一個月到先至決定去邊樹生, 點知發現e家book私家醫院原來好很早就要俾一大舊訂金........噢, 呢點攪到我好苦惱呢


因為如果我順產係ok既話, 其實去政府樹痾, 住三四日唔洗1千蚊就出到院, 貢就可以慳番果幾皮野俾出世後既芝士餅用..........但係另一方面, 我又擔心自己到樹痾唔出又或者有咩風險需要開刀, 政府既醫生信唔信得過呢?!  加上又有人話生仔已經貢辛苦, 唔好慳呢幾皮野, 點都要舒服d生啦.........bababababa ~


Any肥, 就算苦惱-ing都係登記o左政府醫院先啦........貢我o地就揀o左至近屋企既東區醫院, 聽朋友們講都ok既..........當然我都有seafood定係揀近娘家既瑪麗醫院, 因為好多人又話佢d設施係最好, 但問了去年生孖B既同樹, 佢又覺痳痳地...........ummm, 我諗每間醫院都一定會有人讚有人彈, 所以都係揀就腳d就算數了 ~


去到醫院我o地左轉右轉先至搵到婦產科, 起初以為登記完就會見姑娘同醫生, 點知政府既野真係好政府, 今次只係登記, 下次先至見姑娘同抽血, 再下一次先至會見醫生, 噢 ~~~~~


 


沒有留言:

張貼留言