2010年5月9日 星期日

O.....Bingo bingo ~

熟悉我同亞仔既人都知我們一向都喜歡小朋友, 每每親朋好友生B, 我O地都會去玩人O地既BBs


由於我同亞仔既年紀都唔係細, 如果再dump多幾年就會太高齡, 所以婚後都打算一年內調理好身體就開工, 但估唔到 trial run 就一擊即中


hehehehehe................真係多謝 iphone 入面一個叫 Period Tracker 既 apps


講番發現bingo既日子係2010.3.2


果朝早, 我終於忍不住用了枝棒棒去測試一下,  因為之前幾日以為自己已M到 (貢睇中醫打脈時又冇check到), 但M來了半天又冇來幾日 (呢個情況我又未試過), 加上不設防之後幾日發覺bobo有異樣 (老公話我馬後炮.......哼, 貢我真係feel到同平日唔同ma), 所以............


...........oops! 有直線呀呀呀呀呀呀呀呀呀 ~


第一時間跑入房告知亞仔, 佢反而好冷靜貢話: 你旦陣再去醫生到驗多次啦 ~


於是懷住7上8落既心情返工, lunch 之前去了家庭醫生到驗多次, 結果都係postive


yeah.............上天賜俾我同亞仔既 "芝士餅" (我同亞仔叫baby既乳名) 將預計係11月降臨人間啦, 感恩感恩!


 


 


4 則留言:

  1. 亞仔真係勁, 一擊即中, 慳返唔小功夫 但我到宜家仲未有想生O既衝動

    回覆刪除
  2. 我都有果個apps哦
    估唔到對中獎有用...
    anyway..恭喜晒阿吱&阿仔...
    祝芝士餅肥肥白白
    [版主回覆06/03/2010 04:24:00]Thanks

    回覆刪除
  3. 估唔到餓底咁快又添多個靚媽 ~ 阿吱你好 efficient 啊
    [版主回覆06/03/2010 04:24:00]hehehe, 本來都冇預計貢快..........thank god

    回覆刪除