2010年5月22日 星期六

產前講座@東區

今日又去聽免費既產前講座


負責既單位係東區醫院 ~


只要大肚媽媽係响東區醫院登記既, 貢拎住張 "白卡" 就可以去聽


佢通常係星期六下午時段攪, 一連5個星期為一個循環課程, 每次一個topic, 因為佢唔水錢, 所以就算miss o左一堂, 可以係下一round再補番 (貢都幾好呢!)


我今日同亞仔去聽既係 "嬰兒護理"



姑娘都叫做幾細心貢講解照顧初生嬰兒既注意事項, d 料有d同早幾日上既產前講座差不多 (Good, 可以不斷recap自己既memories), 仲有條片睇點同bear bear沖涼, 而且又有Q&A時間, 對我們呢d無知既P牌父母來講都的確唔錯bor ~


今日呢班都有成50/60個準媽咪係樹, 場面都的確幾壯觀呢


另: 東區醫院仲有一個$750既課程俾d準父母參加, 呢隻course就有教呼吸法同產前運動...........我仲考慮-ing參唔參加呢, 因為一參加就要一連5個星期六由朝早十點上到十二點, 之後如果又繼續上佢既產前講座, 貢即係去到下午四點幾............噢, 成個星期六又差不多冇晒呢


1 則留言:

  1. 我都有join $750 嘅 course, 但我覺得無咩用.  太theory....可以唔聽都得.   
     
    [版主回覆06/03/2010 04:06:00]oh really?! 貢我可以考慮報出面果d呢~

    回覆刪除