2010年5月27日 星期四

登記@浸會醫院

今日放工同亞仔一齊去浸會醫院登記..........


........話說我第一次睇倪醫生既時候, 佢已經幫我申請養和醫院, 而當時既養和仲係有位既 (但好似到了3月中左右既時候, 養和11月既booking已經full o左, 真跨張呢!!!), 到大概4月尾左右, 姑娘就打電話通知我5月前要俾兩萬元訂金作留位費


其實我仍然15-16-ing去政府醫院定私家醫院生, 但e家貢早就要俾貢多$$訂金即係叫我們冇彎轉要去私家醫院生, 亦即係再要俾多幾皮野出來.............但係政府醫院生, d錢就可以留番俾出世後既芝士餅用............可惜, 另一方面, 自己仍然對政府醫院有d concern .......


呢個問題其實我同亞仔已經諗o左好耐, 有樹亞仔會話唔想我辛苦就會話都係去養和生啦........但有樹一諗起生bear既total cost, 又會覺得貢多人都去政府醫生, 應該都冇乜問題掛, 而且仲可以慳貢多..............sigh, 我們只係普通打工仔, 如果巧有錢, 以上既問題就唔會係我o地既concern啦 ~


後來, 因為轉睇所有野都平一半既曾醫生, 而佢亦都幫我們去check下九龍區私家醫院仲有冇位, 結果九龍法國同仁安都full booking了, 得番浸會仲有幾個quota, 而浸會既留位費亦只需$6000............經過一輪相討, 我倆決定拎呢$6000出來買個保險........如果我一路都feel ok, 貢就會去東區生; 反之, 如果我到樹有咩問題 (e.g. 芝士餅size太大, 臍帶圍頸 or 頭仔冇向下轉.....), 貢我們就有option去私家醫院生穩陣d.......


家姐姐知道我o地既決定之後, 就覺得我好seafood, 覺得我好似當年結婚一樣成日俾訂人呀  我知知...........我係seafood吱呀


4 則留言:

  1. 你好似倒轉左o黎諗喎 ~ 因為政府醫院o的急救設備係好o的,而且 24 小時有駐院醫生,真係有咩事其實應該係政府穩陣啊
    [版主回覆06/03/2010 03:58:00]我都知政府醫院o的急救設備係好o的,只係concern醫生同護士既質數................怕可能係d新手醫生or姑娘攞自己作為實習對象 ~

    回覆刪除
  2.  同意B媽....另外, 浸會醫院太多大陸媽媽啦, 啲工作人員做過唔停手, 未必咁快response你, turn out其實同政府差不多, 分分鐘仲差過政府........
    [版主回覆06/03/2010 04:02:00]well...........呢個太多大陸媽媽情況我估政府同私家醫院都差不多, 果日我去東區見姑娘, 前後有成5/6個大陸媽媽呢~
    我估如果政府大房都係一樣, 啲工作人員未必咁快response......我只係只係concern醫生同護士既質數................怕可能係d新手醫生or姑娘攞自己作為實習對象 ~

    回覆刪除
  3. 其實東區醫院係咪即係尤德呀?我有個朋友剛剛係果度生完呢,都ok喎,因為佢個人住將軍澳,但報地址就報外家,就可以係尤德生呀(2胎都係),而我自已都係係政府到生架(威爾斯),我自已覺得第一胎係政府生好D,因為萬一有咩事佢地支援上係好D,反之私家就都係send返去政府架咋,仲有呀萬一有咩小問題出現e.g, baby要照燈,所有野好可能唔包係個package內,續樣計都好驚驚>.<。
    [版主回覆06/03/2010 04:05:00]我都怕之後 baby要照燈or what 要stay係醫院, 如果揀私家條數會好甘~
    所以我都想everything alright, 貢我就揀東區醫院生, e家晚晚都同芝士餅講啊~~~~~~

    回覆刪除
  4. 露絲公關手記2010年6月16日 晚上9:31

    我雖然未生過BB, 但家中11個小朋友都有D係政府,有D係私家出世, 講真句,大部份政府D NURSE都 對媽媽的態度好差, 有朋友個朋友响政府醫院係痛到自己生咗先有人埋嚟埋佢, 如果你係屬於怕痛又會選擇自然生, 咁私家會令你心理同生理上都CONFORTABLE D....... 生仔PACKAGE 間間唔同, 我剛剛有朋友响仁安及港安生完, 兩間都服務好好, 浸會都幾好架, 如果AFFORD得到, 生仔咁大工程, 私家又可以俾屋企人留耐D陪你, 應該係好D嘅.......
    [版主回覆06/19/2010 09:48:00]多謝分享啊~~~~
    我e家兩頭都book o左就暫時唔理貢多住, 旦later睇下bb既situation再決定呢 ~

    回覆刪除