2010年5月13日 星期四

第一次見醫生@東區醫院

2010.05.12 (星期三)


繼上次見姑娘之後, 今日終於安排見政府醫生啦 ~


約了10:40am, 結果呆旦了個幾鐘先見到醫生 巧彩我有部唉瘋陪我咋, 而99就聽收音機 ~


入到去見到個女醫生 (巧似仲細個我), 問o左我一d簡單問題之後就用 "鴨咀拑" 幫我驗下陰道, 再用胎心機check下芝士餅個心跳 (每次聽到我都會好開心), 之後就再驗一驗乳房, 成個約三分鐘既檢查就完成了


醫生之後再約我下次見 (不過未必會係佢見啦), 但下次就安排照結構.........即係有超聲波睇啦, yeah!!!!


聽朋友講, 政府醫院通常只安排照一次 u/s (我同樹係瑪麗就話一次都冇tim), 不過唔緊要啦, 因為睇政府醫院係唔水錢, 係有限既資源都唔可以expect佢o地有d咩星級服務, 不過我覺得政府醫院d姑娘同醫生都算佢貢啦, 都好有禮貌同叫有系統......想見多d芝士餅, 我咪再睇私家醫生囉 ~


Yes, 今日晏晝見新醫生又可以見芝士餅啦啦啦啦啦啦


************************************


P.S 今日拎d尿俾姑娘驗 (政府醫院係需要自備樽仔俾姑娘驗的), 佢話我尿糖多了一個 "+", 醫生就話現階段就觀察下, 如果下次都係貢, 就會安排我早d "飲糖水" test 吓有冇糖尿呀


沒有留言:

張貼留言