2010年6月19日 星期六

愛上淘寶貝

自從成為異人一族之後, 我愛上去淘寶網買異人褲 (即大肚褲) 啊!!!!!!


..............其實之前都聽過同樹同朋友們愛上去淘寶買衫買鞋買乜乜物物


不過以我一隻行街精來講, 只係online shopping係唔夠過癮, 而且聽到佢o地講點開a/c, 點俾錢好似好煩貢, 所以都不了了之 ~


後來成為了異人一族, d 褲開始唔多啱著.......坊間果d "咩媽世界", "乜妮" 同 "x10" 既衫褲d款又out out地仲要貴貴地 (本來五六舊水又唔係太貴, 不過, cheap精既我就覺得只著得果幾個月就唔太抵law )


之後亞靚媽Diana介紹了我去太子一間叫 "百麗" 既異人館樹買褲, 每條百幾蚊都幾合理, 可惜款式就唔太多啱我, end up 只揀啱o左四條褲.........但四條褲又點夠著呢


後來敗家仔之一既繼姐係淘寶幫我揀了幾條異人褲出來, 個look ok得之餘, 價錢仲唔貴..........連運費都係約$70/條, 而d 異人leggings更加係$2x左右


哇哈哈.........就係貢我就愛上淘寶貝 由搭繼姐買變為自己開o左個account買啦 


淘寶網


雖然我主攻唔同類型既異人褲 (因上身衫e家好易買d鬆身既著都ok), 但異人裙啦, tee啦, 內膽同睡衣都有買.............當然上網買野有一定風險, e.g. size 唔fit身, 相同貨既描述不符等, 不過好彩so far 85%以上既貨品我都好滿意啊 (朋友們話要揀d 4.7分或以上評價既鋪頭會穩陣d) ~


最近, 我仲開始幫芝士餅留意d衫仔, 襪仔同口水肩呢.............暫時正式只買了件動物包被同new born蝴蝶衫, 其他野就擺晒係購物車到諗-ing中, 因為一來都仲擔心d quality for bb 唔知得唔得, 而且e家主買夏天衫, 芝士餅秋冬先出世, 怕e家買來遲d又唔啱size.............不過, 見靚媽Diana入o左批好野俾滾水仔, 攪到我心身都痕癢啊, 呵呵呵 ~


沒有留言:

張貼留言