2013年8月12日 星期一

12朝的豬仔包

2013.08.07 (星期三)
日夜癩倒o既生活過得好快

豬仔包都已經十幾日人仔啦~

呢日12朝, 陪月EE除了預備好薑醋之外, 也預備了雞酒給我和親戚們品嚐

今次坐月, 決定食o既雞全都改了吃嘉美雞 (因為媽媽會有朋友之前坐月日日吃雞後就生....... 因澈素太多)

幸好我陪月話唔水日日食雞, 幾日才一次, 貴少少都係食嘉美雞安心d

除了開始食薑醋之外, 呢日仲搵了攝影師同豬仔包影第一輯沙龍

hehe.............呢位攝影師就是去年同我們影外攝的Helen EE (去年家庭照按此)

經過一年多, Helen EE 已經儲了一班客人, 而且也累積了很多經驗

所以豬仔包的NB相, 我也好放心交給她

而且Helen也是兩個小朋友O既媽媽

所以佢好有耐心, 也懂得點樣去抱同handle bb

我真的可以坐係樹好好享受去"睇"住成個拍攝過程

原先Helen叫我一出院就影, 不過我又擔心太細而且自己都好似未ready貢

所以就揀了12朝影.............感覺上個日子又特別d

點知我家豬仔包12日人仔已經有脾4, 會扭肚餓, 又唔太like帶帽.............中間都扭喊喊

攪到我們要餵下佢, 抱下佢............

不過唔扭時就表情多多又會笑

好彩Helen可以食下薑醋同下我吹下水咋...........但唔好意思拖長了Helen工作時間囉

Helen 好好人, 原先要around 3 星期先有相

佢當晚就send了幾張俾我止止咳, yeah!!!!!






原先想就埋家姐姐芝士餅一齊影, 但又怕她over react 攪亂擋

而且我又join了媽媽會另外一個攝影package............等遲d一家4口都settle down 之後才影吧~

今次就讓囝囝自己一個照啦, 再次唔該晒我的家庭攝影師Helen Hon Photography



7 則留言:

  1. the photos is good ar.

    回覆刪除
  2. 香港灃灃媽媽 (灃媽日記)2013年8月12日 下午1:45

    呢隻豬仔包真抵打.....好好笑容.

    回覆刪除
  3. 豬仔包好可愛呀!你睇落都好精神呀!

    回覆刪除
  4. 豬仔包好精靈好可愛呀, 最後個張仲好sweet添~~~

    點呀, 餵人奶順左未呀?

    回覆刪除
  5. 言語治療師加英文教師Carley2013年8月14日 下午2:06

    可愛可愛!

    回覆刪除
  6. 影得好靚bor~~~ ^^

    回覆刪除