2013年8月21日 星期三

人奶媽 II

上胎芝士餅我懷著熱誠做人奶媽 (按此)

可惜芝士餅玩厭奶 (佢1歲前食奶呢個issue困擾到我呢 )

結果............我當了兩個月人幼媽就冇乜貨而停了

因為demand少, 所以都supply唔到

今次呢.......

上奶程度比預期中的好............

第一次手pump

第一次電pump

之但係.......

我的人奶媽之路都唔知可以撐到幾耐

因為豬仔包的出世,
芝士餅一方面好肉緊細佬佬,但另一方面情緒上卻有d失控。。。

餅餅好似明白我要餵奶pump奶,但佢自己其他方面有d失控

好似唔肯瞓、少少嘢都扭(之前解釋俾佢聽佢肯聽,e家唔肯)、會尖叫、俾之前un皮。。。。

另一方面一見細佬佬又好肉緊,又成日想錫想同細佬佬玩。。。

非常思覚失調  X

果再係貢,我唯有放棄當人奶媽也要放番多d時間俾芝士餅。。。

個兩難局面,我仲未能搞掂,e家唯有有幾多儲幾多啦



由於豬仔包埋身食唔清, 佢埋完身都要PUMP

我又要儲定D奶留返工之後食..........所以我呢幾日開始做全pump媽

好似琴日由清晨5am開始就處於泵奶、餵奶、掃風、抱囝、小休、再泵奶、湊餅落公園放電、又泵奶、再安撫件發癲餅。。。

終於等到芝士餅去食飯
,陪月EE湊豬仔包........我入了廁所辦大樹才可以休息下

呢d非人生活, 唔知我可以頂幾耐呢?!






8 則留言:

  1. 加油呀!!! 努力呀!!! 一定支持你!!!

    回覆刪除
  2. A La Claire Fontaine2013年8月21日 下午5:11

    努力呀!呢段時間好辛苦,不過回望返你就會覺得值

    回覆刪除
  3. add oil and u need enough rest too.

    回覆刪除
  4. 你好勁呀!食咩會有咁多奶?我已經出盡辦法都係得2oz一次,我有好幾次想放棄。我都係7月媽媽呀。

    回覆刪除
  5. ADD OIL! MMIMI 之前都有類似情況出現, 都岩0既, 屋企多左個新成員, 可能會有D不知所措. 初初我真係人都癩,不過好返會OK, MI宜家好錫細路(但偶然都會呷下醋仔,想引我地注意)

    回覆刪除
  6. 我今胎都堅持到今時今日餵人奶,都係因為上次餵人奶餵得唔好,今次想餵耐D,大家加油!

    回覆刪除
  7. 長bump 買個電好d喎, 如果唔係手都斷!
    ameda雙BUMP好好!30-45MIN bump 完. 有12-16oz

    回覆刪除
  8. 媽媽好叻呀! 第2胎我都預左時間分配會好有難度, 盡力啦, 餵到幾耐就幾耐, 加油~~~

    回覆刪除