2013年8月31日 星期六

再見Yahoo! Blog

今日, 相信對好多Yahoo! Bloggers 都會有或多或少的失落.................

因為, Yahoo! Blog將於2013年10月30日進入唯讀模式,2013年12月26日關閉服務..............

之前 Yahoo! Blog不斷改版, 不斷俾我們話愈來愈唔user friendly

之但係大部份bloggers仍然留守係呢片小天地

為的是什麼?

因為真的寫開有感情..............

雖然中間都斷斷續續冇乜update

但因為對寫blog仍然留戀

每每睇番自己幾年寫o既o野, 大家o既留言, 真的好回味..............

所以生完芝士餅後, 我股作氣又番來

其實轉新地方寫唔係難事

之但係可唔可以將以前d posts 一拼轉會才是問題

如果你叫我一篇篇copy & paste 去新地方

be honest, 我一定冇貢o既時間同耐性

但係冇o左過去o既post, 個blog就好似冇o左手手腳腳貢...............唔完整囉~

頭先睇番第一篇post, 我係2006.07.31開始寫的

轉眼間都7年了

呢7年自己人生都有著很大的變化..............由單身到結婚到生b

而至至令我更值得留戀的是係Yahoo! Blog 認識到一班blog 友

未寫blog前, 自己真的從未想過會係網絡世界認識朋友

覺得係網絡世界認識人一定係騙案............

原來唔係囉

真的..............真的.............可以認識到朋友...............仲可以交心呢~

所以我更加留戀呢到.................

........................

............

....

.

之不過天下無不散之筵席

或者新地方更加好

你問我搬去邊, 我真的未有頭緒

除了Yahoo! Blog, outdate o既我只識blogspot 咋

不過我e家姑且等埋9月2日公報o既搬家方案有幾輕鬆才決定去向吧~

1 則留言:

  1. 我都好唔捨得 Yahoo Blog! 唔知搬去邊到好!! 希望大家唔好失散呀!
    [版主回覆09/01/2013 01:25:01]Yes, 唔好失散呀...........暫時大家係fb keep in touch 先

    回覆刪除