2013年8月19日 星期一

小王子薑醋券

今次陀豬仔包, 一開始同99已有共識今胎唔打算自家制大量薑醋派

上胎芝士餅自家制了三大酲, 派o左over 100盒 (微波爐飯盒)

但因為今胎已有芝士餅, 湊住佢就算有陪月, 再整薑醋也要additional workload

如果派薑醋券就可以乾手淨腳免痳煩

所以今次99只整一酲for我食同埋親友上來我家時食就算

响今年2月BB展, 我就係鴻福堂訂薑醋券用來送給親友

因貪佢分店比較多, 親友們易d換領

...................

而且當時我睇中它們有馬仔卡通薑醋券

生完豬仔包之後, 頭幾日忙上奶做人奶媽, 忘記o左email鴻福堂印制薑醋券

醒起之時, 仲有3日就12朝

好彩send完email俾鴻福堂, 佢地都好nice肯趕工

由原先10-12個工作天印制, end up 只用了5-6個工作天就送到我們家

原先我揀了馬仔卡通, 但因為美美子係女仔, 好像不太襯豬仔包

end up 我都係揀o左個人化的小王子薑醋券

可以整豬仔包張相同埋加插個人化感謝語句, 收到draft時都覺唔錯

而收到實物時更覺好nice呢





希望收到o既親友可以keep住張薑醋券 (非換令果part) 作留念啦.........唔好掉o左我個豬仔包啊~~~~~

另外張薑醋券除了換薑醋外, 也可以換雞酒~

希望小小意思不成敬意 

4 則留言:

  1. 嘩﹗估唔到依家的薑醋劵係咁靚架﹗

    回覆刪除
  2. 好靚呀!原來有得整photo! 要留低做紀念!

    回覆刪除
  3. 真係好靚呀, 睇到都覺得好sweet好開心!!!

    回覆刪除
  4. congratulation
    加油呀媽媽!!!

    回覆刪除