2013年8月14日 星期三

出產記 II

係不見天日o既日子, 仍然想5555555記錄今次o既生產過程 (因為絕有可能係last一次陀b生b啦)

2013.07.27 (星期六)

6am 就起身wee wee

之後feel到d irregular o既m痛, 心諗唔係來料呀

我呢日仲打算同芝士餅返完學就回家收拾心情好好處理細佬佬d o/s itemsssssssssssssss

於是叫老公起身同芝士餅返學, 如果我情況仍然就下午去東區check下

點知8am就7-10分鐘一次..............即係痛密o左

end up 都係叫老公唔好返學, 要落街買早餐, 食完就入院

而我當然去沖個靚涼先

10am幾入院, 陣痛都差不多5分鐘一次, 每次也痛得幾係o野

around 11am幾入了待產房, 係駁胎心機時感覺好似穿o左水

之後有個後生到不得了o既醫生幫我檢查 (好o靚仔feel, 唔通係實習醫生?!)

佢話我係穿o左水, 子宮開了2 fingers..............我問佢係唔係開了兩度, 佢又話未係, 因我子宮仍然厚

就係呢個時候我又來料陣痛..............痛到面容扭曲

姑娘就反而同醫生講我貢款水唔水入產房

個後生醫生居然make 唔到decision, 仲反問我們想唔想入產房.........定係食埋lunch先

下..............唔係化, 你係醫生都make 唔到decision

end up 反而係個姑娘出聲話我個樣超痛同埋開兩度已經可以入產房, 叫醫生簽字俾我入...........至於lunch, 可以入去才吃

所以佢o地就安排我入產房............但等侯期間, 我已經好很痛, 痛到咬枕頭咬被同想R斷個櫃扶手

呢個時候豬仔包好似想鑽出來貢, 姑娘就叫我千萬唔好用力.............又叫我唔好扭來扭去

頂.............我唔想嫁, 但真的好很痛呢

終於12點幾入產房, 係呢個屎去活來o既時候, 我真的頂唔順

我同姑娘話不如同我打無痛針啦................點知姑娘叫我唔好傻, 話我都就生, 不如安排笑氣我聞

是Q旦旦啦...............唔該快D啦

但我都要乾煎熬多一陣先有笑氣.....................聞笑氣個人wing d 感覺就好d

呢個時候仲未安排老公入來, 到老公入得來之時, 姑娘就叫我唔好再聞笑氣, 叫我試push了

由於今次痛過上胎好多, 我也想5555555痾豬仔包出來

所以用盡自己的力量一痾就出頭仔、二痾出膊頭、三痾豬仔包就出世了


今胎時間快, 但痛o既程度就勁過上次呢~

而且生完之後唔同上次貢即時同豬仔包沖涼

而係bb會陪住媽媽出埋胎盤同補針 (雖則冇剪但痾豬仔包時當爆o左d) 先至再拎去洗白白

洗完白白就影全家幅同埋係產房即時餵45分鐘人奶 (上胎係返o左病房自己request才餵啊, e家醫院真的鼓勵母乳啊) 

make sure 我生完係產房留3小時同埋可以自己痾到wee wee 才可以回病房

好感恩今次又係生完就安排到私家特別房, yeah!!!!!

跟住再過多幾粒鐘就落床, 又再一次感恩冇頭暈傷口又冇痛 (感覺似平常人一樣)............順產的確有呢個好處 ~

真的好感恩兩次生產過程都好順利 (上次見紅, 今次就陣痛 + 穿水)

生完也有d d 初乳俾我的寶貝飲

之後就開始了冇覺好訓o既人奶媽生活啦~~~~~~

豬仔包: 我們歡迎你  希望你努力飲奶, 做個健健康康, 開開心心o既寶寶 ~


4 則留言:

  1. 繼續努力呀,加油。奶媽路唔易走架!

    回覆刪除
  2. keep it up, Mama

    回覆刪除
  3. 好勁!唔駛打無痛!順產真係好快recover 呀!

    回覆刪除
  4. 係丫, 身邊的媽媽都話第2胎快d, 但比第一胎更痛... 我都好緊張呀!!

    回覆刪除