2013年8月15日 星期四

芝士餅33個月成長紀錄

iyaaaaa.............甩o左期, 但成長紀錄 tiger & crab 也要寫丁點呀 ~

2013.07.29 (星期一)

呢個月我仍然懶過鬼...........今次陀b後期愈來愈辛苦

個肚奇大, 經常行唔安坐唔落訓唔到

所以除了伴住餅玩之外, 真的一d心機心神都冇陪佢讀書or做d益智性o既活動

而且唔知係唔係知道細佬佬就出世, 芝士餅也扭計多o左



特別係唔願訓.............

一係就扭左扭右又唔返自己房, 屎都要去99房訓



可惜..............我已經攰都有心無力去tune芝士餅



或許...............懶人總是多借口

我呢個媽媽太不負責任了!!!!!!!!!!!!!!!!!





係食方面, 呢期芝士餅勁愛食芝士

至愛吃笑牛牌o既粒粒芝士, 一日食成兩三粒.............我好怕食肥佢啊~~~~

但另一方面, 一向唔愛食o野o既芝士餅扭食又幾得意

由於我自己細個都唔食o野都係依靠食芝士大, 所以暫時我都未阻止芝士餅住

加上佢都係兩粒起三粒止, 情況仲叫可以o既.............

呢個月已放ing暑假

首先係7月安排o左繪畫班俾芝士餅上

一星期兩堂, 上7堂

第一次上完堂幅畫令到呀..............





之後我問老師係唔係佢o地只係畫少少, 其餘係老師畫

老師又話唔係, 只是老師安排小班教學 (一班4個小朋友), 同埋叫佢o地用大paint bush 排隊一個個畫簡單線條而合併成一幅畫

不過見佢每次返來都開心, 我就由佢上埋落去, 而且係屋企隔離個商場好近呢~

而且至緊要係俾芝士餅burn下d時間, 唔水成日留係屋企貢悶啫 





今次33月大的日子, 媽媽我就係醫院陪唔到芝士餅了..............而芝士餅也升格成為家姐姐


希望來緊的日子, 芝士餅同豬仔包可以相親相愛啦 x

7 則留言:

  1. 芝士餅的畫好靚呀!好有天份呀!媽媽會唔會継續俾佢學呀?

    回覆刪除
  2. 2-3粒芝士...少意思啦﹗大頭妹都食 2-3粒,都唔見佢肥﹗佢 2姐妹一星期食我成舊水芝士...因為小丸子食得仲狼﹗

    回覆刪除
  3. 小朋友在媽咪佗位細佬妹時,尤其在尾段日子,一般都較痴身,和撒嬌的,可能是心理上,他們是有爭寵和想你都關注她們。
    我相信芝士餅同豬仔包一定可以相親愛的,應該冇問題的,因你們教得好好,而胎教也重要,放心吧!!! 
    可留意餅餅隨著包包,也會越覺成長,尤其有細佬一同出現的場合和地方,她會特別老成,大個,有家姐款。遲些你就會見到,尤其在同一所學校。
    [Louisa回覆08/15/2013 12:45:54]噢,在公司我忘了更正發入;以正視聽,我是dora。

    回覆刪除
  4. 芝餅的畫好靚呀!! 叻叻!! btw點解仲o係醫院o既? 冇野丫嘛?

    回覆刪除
  5. *♡♡小肥豬♡♡*2013年8月17日 凌晨12:16

    芝士餅的畫好靚呀~

    回覆刪除
  6. 言語治療師加英文教師Carley2013年8月18日 下午6:55

    叫得做芝士餅,梗係要食多d芝士!

    回覆刪除