2008年7月25日 星期五

08 書展買買買 ~

7.23 書展的第一天, 6pm放工即閃去會展


記得以往既書展, 我買的一定比亞仔買的少


估唔到今年我買o左6百幾蚊, 而佢只係買o左百多元


因為今年好多bloggers都出書呢 ~


"Y!BLOG生活誌"

 


當中既大少奶, Vanlily, B媽, Diana都應識既, 仲有成日都睇既 MAmiMamA, 小小雅妮與安娜, Cody......你話係唔係冇奶油唔買先......琴晚仲拎到大大大大師兄Cody同亞嫂既簽名呢, 遲d再拎埋佢o地既簽名, 本書雖然係炒冷飯都抵啦


仲有亞蓮本 "Lost"


因為有大少奶篇散文, 所以又係must buy item.  $100/本 既全手製作既型格書, 而且e家兼送多一本散文書, 裡面有散文, 有故事, 有漫畫, 有一包相, 好特別啊! 而當中最好既文章當然係由大少奶 (i.e. A 小姐) 寫得好到題既短稿啦, 好得啊


當然 MAmiMamA 本 book 2 同馬仔既 "我們的低能婚禮" 又係不容錯過, 我仲叫亞仔買埋馬仔 calendar 同 magazine box 俾我呢 ~

 
 


另外, 又多買3本攝影書 & 3本冷知識簡體書, 大陸書真係平好多呢 ~


又買o左上次亞茄推介既漫畫書 "50個女生想男生知道的心事"


仲有............


點解我今次貢快手去書展呢, 因為我要去支持仔細佬啊


他第一篇著作 "狗仔隊手記" 出世啦

 


如果大家都有留意開娛樂新聞, 你冇奶油唔買呀, 唔係話幫自己人, 不過真係寫得唔錯, 確實寫出由狗仔隊point of view既所見所聞啊


書展價$40, 抵啦!!!!!!!! 大家仲唔去買 ?


係 Hall 2 2B 31&31 booth 呀, 仲唔 go go go go............ 


13 則留言:

  1. 索GGG呀G
    晌Lost裡面,A小姐(Aubrey)果篇無得頂
    聽講A小姐有開blog,個blog叫大少奶's Delicatessen
    遲d有本書會出,你都一定要買啊
    圓圓圓呀圓美
     

    回覆刪除
  2. 我嬲 ... 見到我都唔過來打我一身

    回覆刪除
  3. 喂, 做咩唔叫埋我一齊去..........
    買買買呀......

    回覆刪除
  4. 我今晚都去啊~
    居然有本狗仔隊既書, 好似好吸引咁!!!
    yblog個本書我今日都收到喇!

    回覆刪除
  5. 我都好想去書展...不過咁多人...怕怕呢!

    回覆刪除
  6. 你第一日都有去呀................
    唔知...我有無見過你呢....
    我.......聽日同後日都會再去過...........不過係...去做野......

    回覆刪除
  7. 激死我~完全錯過左yahoo blog & 阿蓮本書~仲要尋晚多人多到痺! 一d想發脾四~ 本我們的低能婚禮已經睇完喇~好笑啊~你快d借埋我的低能之道1&2比我睇啦baby~~~

    回覆刪除
  8. 哇!你真係買左好多書播!!

    回覆刪除
  9. D攝影書係簡體字?? 我過兩日都會去呀...唔知唔會迫到嘔呢

    回覆刪除
  10. OMG.....我漏左亞仔細佬那本書.......
     
    要朋友補番數先!

    回覆刪除
  11. 今年都錯過了書展,因為去了旅行呀!!!

    回覆刪除