2008年7月21日 星期一

7月孖寶生日派對 (相片更新)

為慶祝兩位blog界紅人既大晒日


心思細密既大少奶再度同亞蓮book場去佢個私竇攪生日派對


私竇 - Six Degree - 呢個場的確巧C服, 巧hea, 好一個六樓後 feel呢 [註: 係第一集, 而唔係不知所謂的第二集啊] !!


 <-幾熱都要影番張~


 <---另外既私竇snapshot
 


由於私竇只提供飲品, 於是大少奶便發起 "一人一食物" 呢個行動, 一人at least 整/買一份食物, 當中有d高手更為今次預備o左多款食物.......


慚愧的我既沒有整, 連plan好order既KFC都因為食物太多而叫


大家預備既食物都好好味啊.........拎出來擺係枱到既場面的確好厲害啊, d食物仲要多到分兩round食呢 ~~~~


Round 1


極好味的咸雞.....thx B媽~

 


菇菇Babe同YanYan四小咪合力整既salad, 好好味啊!!!!!

 


Round 2



psk_ho用心整俾佢餅神老師既蛋糕.....攪到我o地都有份食  , 好味啊!


仲有餅神既回禮禮物啊, 係包裝好精美既muffin......可惜, 我俾家姐姐偷食晒啊~


雖然我o地冇安排咩節目玩, 只係食吓野, 吹吓水, 唱吓K, 同nap nap 吓, 但感覺好warm好自在呢!  就算好瘋癲都唔怕嚇親隔離枱呢


最後既重頭戲: 登~登~登~登~~~~~~~~~


大少奶既雙重孖寶蛋糕啊 [註: 官方照片]:


 


個熱情果芒果mousse cake (for 餅神) & Gateau Chocolate (for B媽) 真係好很好味呢~


私竇呢個地方的確巧正啊, 希望佢長做長有, 貢以後我o地既gathering都可以係樹攪ma



最後........


Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


在此祝兩位壽星女Vanlily同笨B媽媽生日大晒快快樂樂, 身體健康, 日日都開心如意!



派對過後, 我們這一家還去菇菇Babe樹睇港組繼續吹吹水呢


這是快樂但酷熱的一天!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


P.S.


1) 7.19 乃係我大學同學T的正日生日, 在此先來個祝賀

Picture


2) 大合照我將會email你o地啊~~~~~


沒有留言:

張貼留言