2008年7月15日 星期二

馬交食誌

本身想先post係馬交影既相, 不過既然甜甜叫我快d post 食過d乜......


好......一於post 馬交食誌啦


6月14日 雨天


1) 葡式晚餐@加米路


玩完葡B就來呢間野食, 呢樹唔係旅遊區, 係朋友介紹來食......因為話師傅係來自沙利文喎.....................



我o地叫o左海皇湯, 咖哩雞, 魚魚, 西班牙炒飯 (好味!!), 葡汁什菜, 羊架 ~


味道同價錢都合理......不過俾我揀, 還是喜歡望馬交塔既咖哩屋呢


6月15日 晴天 (但我著住水鞋呢, 噢!)


2) 早餐@2338


之前一晚係酒店 cake shop 買既蛋糕 & MGM 既免費芒果汁

 


佢既價錢同香港文華一樣, 味道好好味呢  而MGM 既芒果汁真係好好飲架.......下次去開, 記得拎枝來飲啦


 


3) 午餐@添發魚翅


上次見到好多人排隊而望而卻步, 今次聽O左亞茄教路, 1pm去到旦, 唔屎半粒鐘有得食.......的確又平又美味!! 


怕下次唔會貢有心排隊, 我o地一次過叫o左碗仔翅同2款砂鍋翅食........



e..............原來佢既豬腳薑都好正呢


4) Drink@音樂豆咖啡


食完翅, 去市政廳附近行, 繼續亞茄推介.........


我叫既咖啡雪糕, 亞仔既凍飲........

 


嘩.......巧高呢~~~~~~ 唔知呢間野d蛋糕好唔好食呢?????


5) Tea@詳記麵家


唔食又食, 行完一round, 亞仔始終都忍唔到呢!!!


呢樹既麵的確好彈........另外魚皮都好爽嫁!!!!


6) 豪食晚餐@陶陶居


上次book來book去都book唔到, 今次有得食啦, yeah!!!!


個翅的確好足料啊..............賣飛佛

 


另外叫既小菜 : 咕嚕肉, 炒聖子, 牛柳粒, 翅湯浸折津白 (好好正), 同埋魚腩煲


 
 
 
 


1 則留言: