2008年7月13日 星期日

7.8 半日安

一向喜歡間唔中半日安既我, 今次又相約o左兩位娃娃去

啦 ~


呢日天色仍舊陰陰的, 間中仲有局部地區性大雨, 三個水鞋黨女子就殺入文華Clipper Lounge食lunch buffet


不過放o左工都差不多成點, 去到見大少奶Diana已經食緊熱葷, 我當然拿拿聲去拎野食啦.....


先來個粟米湯配墨魚包

 


唔夠時間, 來個魚生 x 海鮮 in one 啦, 海鮮以lunch來講都幾多野揀..........


熱葷就一碟過..........well, 自覺味道一般only ~~~~


再來個肥牛河先............噢, 又係一般 ~~~~~~~~~


就係呢個時候, 待應告知要收 buffet 枱 ...............真係lunch buffet 呢, e家先兩點鐘!!!!


巧彩大少奶同Diana幫手拎好好好味既海鮮湯同甜品俾我........


呢個湯真係激讚, 好飲又多正料


甜品全部都係細細件..........

 
 


雖然d人話佢既cheese cake好味........但我還是比較喜歡呢樹既古力

 


食食食........食完來個胃已經


快來一杯熱OT消消滯吧................


如果唔係時間太rush, 呢個lunch buffet 一試都冇況 (平均每位 $340)


食飽就飛的去做口部運動


當然瘋癲既我o地, 除o左唱又發生好多爆笑既行徑啦........最經典就當然係亞Sam來o左我o地間房啦


由於大少奶要先行回家陪大少爺, 巧彩亞茄放工就來接力.......可惜唱o左幾首就夠鐘俾人叫


我o地之後就轉場去Pokka Cafe繼續吹水


由於我同Diana仍未落格, 大家都order一d比較輕巧既食物, 我既mini salad + 龍蝦湯.........個湯好難飲呢


 


Diana 既枕頭 & 焦糖亞姐


 


呢個係亞茄既烏冬


well.........發覺呢樹既食物水準又有每況愈下呢  ~~~


呢日開心o左成大半日, 真爽呢........可惜之後既幾日又要O番突呢


唔緊要..........下個月又來半日安過, 哼~


12 則留言:

  1. 哈哈!我人生第一次o係blog度留言做到no.1呀 
    ( 因為依家咁夜,我諗大少奶已經瞓到流口水喇  )
    亞Sam去o左妳o地間房??我唔知點解第一時間只係幻想到大少奶一邊扮豆雞眼一邊唱歌仔個樣, 哈哈 

    回覆刪除
  2. 索G: 我覺得依家pokka真係好貴又唔好食
    反而UCC仲好味得多!

    回覆刪除
  3. 我要黎緊星期一先會知返到幾時呢 ~

    回覆刪除
  4. Baby ... 你就好啦, 食左咁多正野  今日落雨冇出街, 冇得食好野, 唯有睇完你既靚相當食左啦 ! 仲有感受下你地既癲狂, 感染下你地既開心

    回覆刪除
  5. 我好耐冇同你半日安啦!

    回覆刪除
  6. 係啦~間pokka o的質素唔多掂~但我覺得佢個ceasar salad係最好味 我好鐘意食mandarin個buffet 果d小龍蝦~好味道 我今次都食左前所未有咁多甜品, 因為佢全部細細件 最緊要係真係好味~ 8月~8月我要你地同我去唱KKKKKKKKKKKKKKKK

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2008年7月14日 凌晨12:39

    阿茄: 八月我返火星喎!

    回覆刪除
  8. 半日安真係開心喇...不過我唔多假而d假要番番去旅行呀!!!

    回覆刪除
  9. e~~我又係好鍾意當食到飽既時候飲番杯熱lemon tea消消滯嫁(成日都自我安慰咁啦 )
    近日喜歡飲earl grey都唔錯嫁.

    回覆刪除
  10. 你真係識得享受呀!!

    回覆刪除
  11. 如果我老婆識左你地咪好唔得閒

    回覆刪除
  12. 我都巧鍾意半日安呀, 但可惜冇人陪我癲
    文華lunch buffet好似麻麻地喎, 個樣唔多吸引啫
    我都覺Pokka每況愈下囉, 佢地話又加佐價, 唔掂囉

    回覆刪除