2010年8月21日 星期六

第10次產檢 X 4D (@28w)

時間突然之間過得好快貢, 琴日就踏入28周啦


記得懷孕初期有渡日如年既感覺先至可以等到兩星期去見醫生見芝士餅


e家 "du" 一聲就一個月


琴日就安排照4D, 心情當然又興奮又緊張 ~


之前幾日已經不斷同芝士餅講叫佢同我們合作, 唔好用手仔摭面唔俾我o地見


去到唔水多等就可以見醫生 (幾難得呀~), 點知芝士餅就好頑皮摭住晒塊面仔唔俾人見


曾醫生不斷按我個肚祈望佢轉好d個位置都唔成功, 結果曾醫生叫我o地出去坐坐再試過


護娘叫我們大概等半粒鍾左右再試, 於是我們就先去澳洲牛奶公司食個tea先 (因為我之前冇乜點食lunch.............唔通芝士餅唔想餓壞媽媽?!)


一路食我一路同芝士餅講叫佢乖d合作d, 又叫老公都同芝士餅講下野


老媽同家姐姐就笑我們自言自語 (唔係嫁, 芝士餅聽到既呢)


上去等多陣再check, 曾醫生話如果照唔到都冇辦法, 唯有下次再照 (吓......心諗: 唔好呀, 要成個月之後先見, 而且到時芝士餅size大o左仲難睇呢)


於是又不斷同芝士餅傾計


............好彩, 今次都叫做見到佢啦  (芝士餅真抵鍚 )


不過隻手仔成日都摭住小小, 唔通佢想扮招財喵


第一次見到4D, 好立體, 好震撼, 好實在啊!!!!!!!!!!!!!


老媽同家姐姐一見到個樣就話..............好似你老公呀 ~ (well.........我都覺 ~.~")


而且個鼻同個咀都幾大吓呢  (家姐姐安慰我e家去轉Korea好方便, 哈!  不過, 至緊要都係芝士餅身體健康, everything alright就好了 )


醫生話芝士餅係大隻B呢..........e家芝士餅有3磅2安士, 用此預計, 出世起碼有7磅wor (希望啦 )


又不過..........上次芝士餅個頭仔已經轉向下 (仲要比較低tim), 點知今次佢又轉番頭上腳下既位置, 曾醫生話下次再睇下佢轉唔轉番向下, 如果唔係到時生要開刀呢


噢...........唔好呀, 唔好呀, 我好想順產嫁


芝士餅: 你要乖乖轉好個位置呀, 媽媽好想順產生你...........我知到時會十級痛, 痛到咩人都唔認得, 但我好想感受你由我子宮出來既一刻, 好想快d復原照顧你, 餵人奶俾你飲..........你要同媽媽合作啊, 媽媽好愛你的


2 則留言:

  1. 咁快就24w架喇 !
    [版主回覆08/24/2010 22:27:00]hehehe, 係28週呀 ~
    時間真係過得好快呢~

    回覆刪除
  2. 好在芝士餅最後都合作,否則真係睇唔到個樣架啦 (因為頭仔已轉向下面,兼且 bb size 大左) 所以我 wk32 嗰次超聲波就無咩好睇了
    [版主回覆08/28/2010 10:42:00]芝士餅可能想食飽先俾我們見
    我e家擔心佢頭仔唔轉向下面而要開刀啊

    回覆刪除