2010年8月5日 星期四

產前運動班

2010.8.2 (星期一)


今日同老公去上BB Care既產前運動班


呢個唔係免費講座, 係要俾錢既呢.............


由於仲報o左佢o地既呼吸班 (月尾上), 所以就有少少電視框 ($700/兩堂上)


個產前運動班係要滿20周或以上既準媽媽先合適上 (而呼吸班仲好似要24周or above tim) ~


呢個產前運動班主要介紹d動作去減低背脊因懷住bb而承受既壓力, 仲有減低抽筋既動作同埋鍛鍊腹部同會陰肌肉既動作........另外仲介紹o左產後既收身運動 (呢part Miss 叫d老公們做, 哈!) 同埋一d懷孕期間既 Dos & Don'ts


個course約兩小時..........Miss講完都有時間俾我o地try下, 而d老公就係身旁幫下手同睇下d動作做得啱唔啱貢, 可能有d人會覺得上網 or 睇書都知呢d動力點做啦, 用幾舊水上堂有d把鬼.............well, may be 啦 ~


不過, 我自己就喜歡上堂呢種直接既接收感, 而且有Miss睇住又會知道自己個動作做得啱唔啱, 加上個course仲要拉埋老公一齊上, 有d 動作佢又可以幫幫手 (esp 減低抽筋既), 佢又會了解多d同俾到支持我, 所以我好like呢 ~


由e家開始, 為了芝士餅好, 我會日日都做呢d產前運動呢...........芝士餅, 同媽媽一齊 "占~占~占~占~占" 啦  x


沒有留言:

張貼留言