2010年8月7日 星期六

初次體驗@BB展

琴日請了假去BB展 (怕weekend多人呀, 因為老公請唔到假, 所以就拉了家姐姐陪我) ~


其實我第一次去BB展, 而且以準媽媽身份入場, 心情好興奮啊


因為入了媽媽會, 雅培就free了兩張ticket呢, so nice (其他媽媽會有d就送平$5入場既優惠券) 



仲有個所謂既 "特別通道" 呢 ~



見好多人都拎著本優惠券書仔去換贈品, 開初以為入場買飛時送, 貢我唔水買$$$買飛所以冇.............點知臨走時先知入場之後都有個counter買 ($5/本), 而自已拎住雅培封信係可以去佢counter免費換領tim (所以我miss了好多幾good既贈品)


不過, 場內好多booth都係填下d資料就送贈品呢, 不過我懶排隊, 所以收穫唔算太多



不過, 我自己覺得以下呢個全場最正既贈品 --- 媽媽袋 ,係一間臍帶血庫公司送的


雖然我之前已浮跨地買了大MJ袋做走佬&媽媽袋, 不過見呢個食既樣同size都好ok, 而且又係填少少資料就有, C9的我當然tiger & crab 拎啦



我大概10:30左右入場, 起初都唔算多人...........不過到了十二點左右就開始人山人海啦, 而且好多人都成個family入來, 仲帶埋BB同工人姐姐呢.........有d人仲一路行一路餵奶.........屎唔屎呀


我估d尿片同奶粉都好抵買, 但因為e家仲未知邊款尿片同奶粉啱芝士餅, 所以都唔敢大手入貨, 只可以睇下了解一下 ~


入場唯一血拚地方--思詩樂 (因弟婦同朋友用開都讚好) , 掃了bb棉同濕紙巾,約3星期後送貨;另外買了set新生嬰兒boxset, $138有new born 紙尿片、清潔棉、濕紙巾、兩件內衣、5條紗巾、3條汗巾、兩對手套。。。同埋前面堆贈



Nuk 既散件都好似幾抵同埋家姐姐係呢樹買o左個音樂公仔俾芝士餅。。。


佢d mickey mouse系列好靚啊,可惜我揀chu chu 奶樽呀........不過就買了兩個安撫奶咀傍身($2X only)



另外就入了荷花會預備買High Chair, 因為佢要買3千先送貨, 所以都係決定去出面既荷花shop買叫老公車啦~


本來老公下午可以 "蛇'出來行, 不過我已經行到攰同多人, 所以叫佢唔水來...........點知原來佢都好想去感受下BB展既氣氛, 貢睇下會唔會星期日再去啦 ~


沒有留言:

張貼留言