2010年8月18日 星期三

長長久久

 
 
 
 
 
 
 
 
 


Yeah yeah yeah ~


Yo yo yo ~


今日係同亞仔手手日9周年呀



今年手手日都幾特別


因為係婚後第一個手手日


而且仲同芝士餅一切渡過



原本book了去影免費大肚相慶祝 (公司既員工優惠)


點知間公司失驚冇神話要改期


(唔水$$真係信唔過, 好在我遲d會搵人再影, 哼~)


e家唯有放工後食餐飯仔就算了


(因為好多正野都食唔到, 嗚~)


不過, e家同芝士餅一切過都好好好開心嫁


老公: 你e家既愛除o左俾我之外, 仲要俾我家人


同埋我倆至愛既芝士餅


大家都要繼續為呢個家而努力


我們要以愛為力量


長長久久啊!


 
 
 
 
 
 
 
 
 


 



我在看「愛」這個字
一個「受」一個「心」
兩個字加在一起
變成「愛」這個字
要怎樣開始
怎樣的保存堅持
要怎樣一起去到永遠
兩個人每天進行
愛情的練習曲

* 在愛情裡會看到包容和犧牲
也同樣可以找到猜疑和欺騙
在你的身上可看到就像我的另一個你
在愛情裡要堅定忍耐和盼望
愛是不嫉妒不自夸和不張狂
無論怎樣 順境逆境 富裕貧窮
健康疾病 快樂憂愁
我對你承諾
要一起到永遠

一個心找一個心
兩個人一個心
一個你跟一個我
再分不出你我
我會去愛你就好像愛我自己
我找到你才找到自己
就這樣不離不棄
最完美的完美


沒有留言:

張貼留言