2012年8月18日 星期六

手手11年




11年

原來同呀仔拍o左拖11年

認識超過15年

噢!

睇番d舊post, 原來舊年10週年冇記錄喎

貢, 我們舊年點慶祝呢

二人世界定同埋芝士餅一齊呢?!

真係一d印象都冇

(所以寫blog真係好好, 真的可以幫我記錄日常o既生活點滴)

自從生o左芝士餅之後, 我知道自己個focus係almost去晒個囡到

我份人o既緊張又成日災難小姐上身

工作, 家庭同湊女各樣事情都分配唔好

所以成日燥底, 成日拎呀仔出氣, 成日變成一隻惡犬

冇晒以前的溫婉同心思 (.............乜我有溫婉嫁)

呀仔 (or 一般男人) 天性樂觀, 其實佢有時d大智慧都幾正面o既......

只不過, 大家係教女o既方向上始終都有d分歧

不過, 佢成日都"就"我 (or 費鬼樹再理), 要佢做o既/參與o既活動都會配合

而且基本上絕絕大部份o既weekend佢都會留來親子 (反而有時我會date d 朋友聚下)

睇得出佢都緊張呢個家

來緊o既日子, 我會盡力去溫婉番

大家都要搵d 二人世界o既時候 sweet sweet 下

因為芝士餅見到我們倆相親相愛, 她自自然然會愛我們, 愛別人!

11週年紀念日快樂




p.s. 琴日先至搵地方食飯, 但好多心儀地方都fully booked! 
e家求期book o左先............到時再睇心情睇時候才食啦!



2 則留言:

  1. Happy 11th Anniversary, many more anniversaries to come
    [版主回覆08/28/2012 18:15:14]YEAH.........thanks ^^

    回覆刪除
  2. 我地都冇數拍拖幾多週年啦, 妳地有記住都好sweet了~ 祝越來越幸福甜蜜呀
    [版主回覆08/28/2012 18:16:42]hehe, 我有時都唔記得幾多年.........都係靠以前d 舊post搵番咋:p

    回覆刪除