2012年8月29日 星期三

芝士餅22個月大了!!

2012.08.29 (星期三)



今日芝士餅22個月大了, 仲有2個月就兩歲啦!  (但我仲未plan點樣同芝士餅去慶祝呢)

e家問佢幾多歲, 佢已經做個V字手勢了



嘻嘻.............如果有我fb o既朋友, 都見過上而面張相了 (基本上我個blog d posts o既相都係fb copy過來, 因為方便過load相上Y!blog ma )

你睇.............臭豬餅幾chok, 仲識擺pose   我最愛芝士餅呢d look, 係我o既至愛, 唔太girlish (佢太頑皮, 唔太suit女仔look) 而又型型地..............可惜佢對happy shoes 著得佢唔係幾happy (甩皮同行路姿勢唔太好), 激屎..............唯有係屋企試衫o既時候著o下~

但我就著得好happy, 好c服, 仲買了3對tim

e..................又離晒題tim

呢個月, 佢最大o既進步係講多o左好多o野..................umm, 應該係跟人口水尾多o左~

好多時我們講完佢又會跟住講, 當然特別係d衰o野就最易跟   所以我們的確要好好睇住自己o既言行~

e家唔止3個字o既句子, 有時仲講到5個字o既句子啊, e.g. 媽咪貼頭髮 (我做mask o既時間整o既髮貼)

開始可以用語言來表達自己了  

至前教佢講one two three, 叫佢講又唔肯講.............不過e家見佢間唔中自己數手指one two three four / four five six 貢, 我插入叫佢繼續咩, 佢就會停口, 激屎~

顏色方面, 不斷教仍然經常性地同我講yellow   形狀方面就好o左, 可以講到heart, oval 等

今個月又變番熱情餅, 基本上見到咩人都可以say hello, 對陌生地方觀察多陣就仲可以周圍行周圍玩~

呢兩次上CPDA o既pre-nursery都係全程自己一個上堂, 上一堂第一下就喊, 之後就冇樹幹; 早兩日就一d喊都冇, 老師話佢仲周圍走tim

呢個月又開始讀另外一個english pg, 位老師係10月媽媽介紹 (中國人), 試完堂都感覺良好, 而且位老師都有心機同埋要D小朋友守紀律

呢點我buy, e.g. 講thank you要望住人, 要坐定定舉手答問題......我好喜歡d pg 老師會睇埋呢d位, 反而之前試另外兩間全net teacher教o既英文pg就唔多睇, 所以end up 我都冇報到, 希望芝士餅上多少少english pg可以強化佢d英文啦 (講真, 平時佢大部份時間對住工人姐姐同99, 必定用廣東話溝通, 就算我返到屋企, 可能都只係玩card仔睇書先用英文, 其他時間我們都唔太慣同佢用英文講o野呢) ~

來緊我們又想同佢上返kindermusik, e家又心cc上唔上面試班................

.............

.....

你們一定覺得我好怪獸啦 

umm, 我都認o既...............因為來緊10月11月又係各大幼稚園面試o既peak season

我家芝士餅到時分分鍾學都未開又要去in-, 同其他大b比, 一定有差別.................人家已經日日都返學, 點都會淡定d同見慣d老師

但你e家已經叫我安排佢做超級大b咩(即成3歲8個月才入K1) 我又真的唔太想(教育處都只係require小朋友2歲8個月才可入讀K1)

所以我們有部份10月媽媽都想呢排俾多d d pg 小朋友返, 希望盡力train up o下佢o地............

如果真的冇offer or 細b跟不上進度, 都叫出過力試過ma ~

sigh.............總之為子女讀書問題, 相信所有父母都會頭痕痕, 而我知, N/K1只是剛剛起步, 我們條路仲有好長啊 X

至於戒片方面, poo poo 已經冇問題..............而wee wee, e家下午係屋企就唔用片, 呢個月都試過幾次叫wee wee 而去到   定時帶佢去potty都間中wee到, 當然, 仍然好多時佢都會講 "賴尿"  (即佢wee完係地先講), 但so far 我都滿意呢個進度

只係個奶朵就....................

早幾日聽完Ken Sir個talk, 佢好多point我都buy (有機會再出post分享下), 好明白父母才是孩子的好老師呢個道理..............

...........

.....

可是, 我永遠被世俗o既煩事/工事而忘卻!

芝士餅:  媽咪真的好冇用..................天啊, 有咩可以令我更有推動力呢?!

3 則留言:

  1. 好快呀 咁快2歲喇
    我覺得你已經好盡力地做個好媽媽喇 唔好比自己咁大壓力喇 小朋友可以喺健康環境成長唔會差得去邊既
    [版主回覆08/30/2012 06:10:45]多謝你的鼓勵~

    回覆刪除
  2. 一諗到要搵學校真係
    [版主回覆09/01/2012 13:00:55]

    回覆刪除
  3. 其實我都冇留意過大頭妹間幼稚園係唔係直升K1?﹗我一直都以為係直升的...但最近又見好多媽咪話報K1?開始有少少懷疑...我係唔係有誤會...要問下老師先得﹗
    [Athena and Joe回覆09/04/2012 09:48:01]BTW...因為我舊工人係講英文,大頭妹的英文好過廣東話,所以成日比人以為佢咩都唔識,尤其是老人家...所以我都頭痛應該點教小丸子...

    回覆刪除