2012年8月31日 星期五

新睡衣

我好鐘意買Enfant 睡衣俾芝士餅著................佢d料真係好c服, 條褲仔個像根位又做得好好 (唔會好緊貢整到bb有個印)



之不過.....................................

............

佢個價錢我自己覺得好很貴!  (因為我自己只係著幾十塊$$的淘寶貨)

認識呢個牌子係99介紹, 佢話妹仔Ali果陣成日買來著 (當時都百幾二百蚊套............e家就要成三百蚊樓上)

而我作為cheap精媽媽, 除了接收Ali妹果d, 我只會等永安減價才去買俾芝士餅~

早年仲可以買到d電視框完唔水$100一套o既長衫睡衣套裝

e家d o野真係乜都貴晒, 今年再買折完都要百五左右

上兩個星期永安位sales姐姐call我話我之前買落個套短衫粉紅色套裝e家做半價 ($13x), 叫我買埋套粉藍色!



之後仲介紹呢兩套超特價 (~$100) o既秋天睡衣...............佢得番90碼, 所以有超特價 ~

見佢包晒身, 秋天著都可以包住個肚肚唔會冷親個肚臍, 所以又敗埋佢啦





除o左Enfant, 我都好like買uniqlo o既家居服, 平過Enfant 好多而且都好著

不過佢今年on sale都冇再貢平, 舊年on sale $39套, 我就買定今年個碼俾芝士餅

原先諗住今年on sale 入定多d, 點知要$59套........不過都買定一套同另外一套小童S碼 (因$39 only) for 餅出年..........

由於佢成日周地冷, 所以我成日都要買家居服同睡衣俾佢替換呢~

2 則留言:

  1. 我都覺得uniqlo 好抵著呀!未算過Enfant, 等我又去敗返d先!

    回覆刪除
  2. haha~~做人阿媽,通常都是捨得買嘢俾仔女多過自己!

    回覆刪除