2007年11月8日 星期四

11.08 畢業典禮

好開心好開心呀, 我畢業啦

~


原來Coffee 都係果日同我同一個session 獲榮譽博士喎, 老媽話早知就早d去攞位坐前d睇佢同埋佢d明星朋友啦, 攪到e家要坐尾3果行


講真, 成個歷時2粒鐘既Congregation 真係好悶吓 (家姐姐仲話亞仔tim, 呵呵呵)


不過當我上台被人叫自己個名同埋Distinction果陣, 心裡面又好hyper 啊

, 呵呵呵!!!!


由於之前冇同屋企人講我係出前一丁, o地聽完果吓都好驚喜呀, yeah

yeah


好啦, 旦我post張相過大家睇啦 ~


呢紮花係家姐姐俾錢而我自己去order既花花, 你睇................... hello mimi


仲有蝦米吉送俾我既堅硬烏龜飽, o左佢, 我唔怕被人打爆殼啦, ! 而且佢好有心咁想我整o左隻畢業聰穎兔過我, 你咁有heart, 抵我成家旦你一粒鐘啦 多謝晒啊~~


沒有留言:

張貼留言