2007年11月10日 星期六

泰興奮

今日甜痴痴屋企到house warming, 原本仲可以同我好妹妹天蠍GG慶祝生日大晒, 可惜佢收到order要返工, 嗚嗚嗚 ~


今次既人腳同佢o地既相關報導就等我做個summary 列出o地各位既post  :


  永遠偶像大少奶 : 泰癲


   尊敬的菇菇Babe : 泰多人


   甜痴痴屋主Vanlily : "sou wa de cup" Red Hot Party


   首席blog界朋友Karen : “泰”頂癮


   美少女 Fantastic Tan : 泰紅


詳情同相我唔再多post, orefer od blog , 呢樹我就想記錄多d自己野, 果日我個心情係既興奮又緊張啊!!!


興奮……係因為又可以同各位見見面發發癲, 而且仲係第一次與菇菇BabeTanTan見面呢


緊張……係因為自己巧大膽响一班識整識食既朋友面前去整一個自己從未煲過既冬蔭公o….因為我個咖哩雞翼被否決之後, “R” 爆頭都唔知整o羊好, 之前仔媽有建議我整香茅豬扒, 但我知道大少奶唔係太好豬 (好彩咋, 原來Fantastic都唔食豬), 後來經同事指點話呢個湯應該好易整, 所以咪膽粗粗試吓, 心諗如果唔掂咪至多俾大家笑吓啫, not big deal ~


好彩大少奶見我雞手鴨腳就對我伸出同情之手幫我一齊整, 佢仲教o左我一d有用既廚房tips tim


其實果日我好攰好攰, 起初仲擔心自己會唔出聲呆呆滯。因為之前一晚放工之後跑去買冬蔭公料, 買花同做 set 頭姐, 之後返屋企就整包包, 果朝晨早6點幾自插完又跑番學同成班同學仔影畢業相 (因為我o地請o左個攝影師同我o地影相呀), 所以d能源都用到 7-7-8-8


不過見到佢o地兼同大少奶咀gel gel 一輪之後就叉番d, 至開心就係幾個女人食完飯圍傾, 傾傾吓大家仲企响樹兼belly dance tim, 呵呵呵 ~


呢個 "sou wa de cup" Red Hot Party 真係泰多人、泰癲、泰紅、泰興奮、泰頂癮 , yeah yeah yeah


To 甜痴痴 : 你果日好忙我又好似幫唔到o羊手咁, 唔好意樹呀! 不過我開心你能夠提供呢個5星級整餅地方俾我o地呀, 等你遲d冇咁忙, 我巧想再去你樹搓搓包搓搓肚皮啊, 可以嗎 ?


To 圓圓美人 : 你知道嗎, 你擁有一股強勁既攝人魅力, 你一個眼神可以令人指馬為羊、可以耳仔而令對方回應你, !  有時相抵抗你, 我會同你講「我唔怕你以嫁」、「我唔怕你以嫁」, 我會咀gel gel 同你講呢隻 ”tiger & crab” 都係馬啦, 你鬼食泥我點應你……哈哈哈,我係一隻非一般索龜呀, !  不過你d圓勢力實在好勁, 你凌厲咁望多我兩眼, 我就會去返個殼到lu, 嗚嗚嗚 ~


不過我o地都有相親相愛既時候…..我好開心同榮幸可以同你一齊整冬蔭公呀, 你教我d野我會記住呀 (仲已經應用otim)……原來與你相親相愛既時候係如此這般的爽, !!!


To 菇菇Babe : 可能被大少奶感染, 看見你自自然然會好似長輩咁去尊敬!  你隻雞的確做得出色呢!!  仲有你比我想像中都唔算大害羞, 你看….. 你第一次見我o地大部人都肯豪個belly出來啦, 嘩哈哈!  希望我o地下次見面可以再多多詳談, 與你傾計的確好C服啊……仲有, 希望你唔好俾我同你家嫂咀 gel gel 而嚇親啦, 你知道我唔會貢對你的呢 ~


To Karen : 超超感激你來學校打救我, 雖然我o地擺烏龍去o左羅湖掃A貨同去大峪谷跳崖, 但係我o地互相扶持, 齊食齊目訓”, 發揮好朋友亙助互愛的精神啊, 感動-ing ~


To Fantastic Tan : 我記得我曾讚過你靚女, 不過我發現你真人比上鏡更靚, 既後生又有活力, 連塊面d肌膚都好有彈性啊, …….青春真可愛 ( 所以我成日都忍不住要模你呢, 呵呵呵) !!  仲有你又好有心思整呢個go go 力蕉蕉醬俾我o, 樽果醬由內外都好似你咁正啊, ! 


To 洗碗機械人 : 原來之前秋香姐提及過既洗碗機械人係真嫁, 果日真係辛苦你lu, 唔該晒 with kiss kiss


【同場唯一加影】: 獻給甜痴痴的自插花 ~


7 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年11月16日 晚上10:17

    我想問洗碗機械人可以係邊到買呀??
    [版主回覆11/16/2007 22:33:00]我唔話你知......呵呵呵

    回覆刪除
  2. 索龜GG
    可惜....我連皮掉晒青檸落d湯到,攪到你煲湯變苦
    Sorry呀
    不過…無論相親相愛同打爆你個殼時
    其實我都係咁愛錫你
    只不過方法唔同咋嘛!
    我會繼續【反你個反打爆龜殼行動】
     
    [版主回覆11/18/2007 00:00:00]圓圓 : 你肯幫我又教我已經感動-ing啦 ~
    我o地的相親相愛在 心中的啊 !!!
    你【反我個反打爆龜殼行動】, 我就gel你個咀gel gel, 哈哈
     

    回覆刪除
  3. 終於出場喇!!!!
    diana~~
    個部機械人...我估......麻雀館應該有得賣!
    因為....佢同自動麻雀機既原理係一樣既!
    [版主回覆11/18/2007 00:01:00]哈哈哈

    回覆刪除
  4. 唔係呀!.
    洗碗機械人晌上海街有售
    仲係洗碗+整雞蛋仔雙功能既機械人添
    [版主回覆11/18/2007 00:02:00]呢個係萬能機械人啊, 呵呵呵 ~

    回覆刪除
  5. 呵....你終於出post喇....
    多謝你讚我呢.....我覺得你都好白好可愛又好笑容....
    令人好想親近呀
    [版主回覆11/18/2007 00:03:00]我好like同d年"青"人一齊嫁 ~
    我都好想成日摸你啊, 呵呵呵 ~ ~ ~

    回覆刪除
  6. 唔使貢客氣啦~~friend黎架嘛
    我地一個鐘頭車程瞓足九個字, 哈哈.......兩個睡魔上身~~
    記得我地o既揼骨之約呀~~搵個weekend我地真係要上羅湖一轉, 我已經同水人講左架喇~~~
    p.s. 巧開心可以同你影畢業相, 出年我畢業時你都要同我影架...
    [版主回覆11/18/2007 00:03:00]我都同o左亞仔講o左呀 ~

    回覆刪除
  7. 終於等到你出啦.
    我遲哂到添
    好搞野係咪呢? 你估唔到我成日話自己慢熱, 但會突然之然玩 belly......
    其實一去到我真係有d唔慣. 後來你見我成日痴住家嫂坐就知....
    家嫂都話: 你都習慣左啦? 唔會驚?
    其實你地唔同我講野我唔知講咩好架. 但你又咁好, 不斷有笑容對我, 又送禮物咁窩心.
    真係令我受驚若驚架. (表面上我好似無乜反應, 呢個係我對陌生人o既初貌....但你有眼見...一到入夜.......
    我已無當你地係陌生人.....哈哈哈哈哈)))))

    回覆刪除