2007年11月5日 星期一

2046 - 936

本網誌只供相關人樹觀看


登 ~ 登 ~ 登


2046 - 936 = 1110


各位.......記唔記得呀 ~


呢個本身同我好妹妹慶祝生日大晒 + 甜痴痴紅晒house warming 多功能派對


雖然好妹妹公司有樹來唔到, 但我深信女屋主都有蛋糕我o地食掛


不如到時我o地影張蛋糕相send俾好妹妹你呀


hehehe.....講番正經野先, 各位果日幾點到 ?


我要先去上一埸返City影相, 大概 12:00 完 , 去到 TM 大概 1:30-2pm.........


另外, 各位整o羊食 ?  請 list out ......


我已被圓勢力阻止唔可以整咖哩啊........


......因為另有天才小廚師美味痴痴既大師級咖哩呀.......


咁 ~ 咁 ~ 咁......唔通我真係帶d大家姐龜靈膏


 


41 則留言:

  1. 我已經同主人家申請左整野食括免, 因為我前一日先o係哈爾濱返黎,  整唔切野食呀 ~~
    其實個party幾點開始我就幾點到, 咁.............即係幾點開始呢?? 咁我即係應該幾點到呢? 同埋甜痴痴屋企係o係TM邊樹呢? 我要研究吓搭咩車入去呀~~不過索G, 話時話其實我都可以同你一齊去, 話哂city同我屋企好近姐, 到時我搭正12:00去九龍塘搵你囉~~~
     

    回覆刪除
  2. 甜痴痴話個扒地1:00pm開始
    你快d諗樣可配麵包兼送飯、好味食得飽、色香味俱全既泰國菜呀
    你咪咀蕉蕉話,咖喱有青、紅、黃、白既?
    唔準整咖喱雞亦呀,雞有菇奶奶整
    比咁多日時間你快快諗掂佢

    回覆刪除
  3. 荃灣 區 : 有 67m 直到屯門景峰站

    67m 巴士路線 : http://www.kmb.hk/chinese.php?page=search&prog=route_stops.php&route_no=67M&bound=2&select_from=&select_to
    九龍區 : 有 67x 直到屯門景峰站
    67 x 巴士路線 : http://www.kmb.hk/chinese.php?page=search&prog=route_no.php&route_no=67X 西鐵 : 坐西鐵到兆康站 , 再轉輕鐵 614 線到景峰輕鐵站

     
    電話 9777 7538

    回覆刪除
  4.  

    地址 : 屯門景新臺 4 座 19 樓 H 室   港島區 : 有巴士 960 由灣仔會展開出 , 可直到我屋企 ( 紅橋站 ), 960 巴士路線 : http://www.kmb.hk/chinese.php?page=search&prog=route_stops.php&route_no=960&bound=2&select_from=&select_to =
     

    回覆刪除
  5. sa wa dee kaa...各位...我會整 Cow料乜芒.... 即係芒果糯米飯啊.....
    我諗我會一點左右到啦....第一次搭車去屯門...好驚唔識路呀!!
    希望唔會遲大到....

    回覆刪除
  6. YO...巧清楚呀甜痴痴, 無論我o係香港抑或九龍出發都好清楚啊~~
    既然個扒地1:00開始, 咁我就一點到囉, 索G~~我都係自己拱入去先喇~~

    回覆刪除
  7. 各位!!! urgent urgent!!!
     
    先話個好消息你知先 !
    我會同皇冠出版社合作出書喇 ~~~
    本書大概會係聖誕節前推出, 係教人如何做派對甜品 !
    其實都已經傾過一陣子 , 但岩岩先落實個題材 !!
    ( 好多人都唔知嫁 , 你唔好咁張揚住喎 !)

    回覆刪除

  8. 但就係因為本書要趕聖誕節前推出 , 所以 今個星期六要來拍攝 !!!
    所以 , 唔知你地介唔介意 , 個日 來我屋企玩 , 變左做我既幫手 呢 ??????
     
    其實星期五我會請假 , 做好所有準備工夫 , 佢係係星期六一早入來 ( 因為佢地想用自然光拍攝 ), 到時我只係將整好食物排好比佢影相 ! 當然 , 有 d 要到時先整到喇 !

     
    當攝影師走左時 ( 我估計太陽落山佢點都走喇 ?!?!) 我地就可以睇情況繼續我地既 party
     
    你意下如何 ???

    回覆刪除
  9. 我絕對無問題, 仲覺得好榮幸添~~

    回覆刪除
  10. 咁使唔使早d入黎做你助手??

    回覆刪除
  11. Vanlily
    其實我都係時候下要吸收經驗,睇下拍攝方法
    到我時肯定好呢hea
    你要幾點就出聲啦
     
     
     

    回覆刪除
  12. 多謝你地既見諒啊!
    因為時間我都係岩岩先知!
    我同個邊傾好後, 再同你地update喇!!!

    回覆刪除
  13. 當然無問題啦....影完d野係咪可以食架?? 哈哈
    咁我地仲洗唔洗整野食入黎呀?

    回覆刪除
  14. 大少奶你都會出書呀??~~你地真係巧威威呀~~到時你地聯手攪返個簽名會, 我會擔定櫈仔排頭位~~

    回覆刪除
  15. Karen
    仍在接洽中,除左呢樹唔好揚出去啊
    我會出"鹹"書,vanlily出"甜"書
     

    回覆刪除
  16. 最新消息
    佢地話可以9:00就入到來,
    所以你地幾點來都幫到手嫁!
    千其唔好咁辛苦自已真係9:00入到來啊! 記住我屋企係屯門啊啊啊!!!!
    ps個日yan姐同bert姐都會來幫手! 到時你地可以見下面囉~ 呵呵!

    回覆刪除
  17. 哇)))
    你兩個真係.........
    識到你地真係我榮幸呢!!!!! 好勁揪啊.
    咁我想問....仲需唔需要整野食入來啊???
     

    回覆刪除
  18. 冬菇
    我繼續11:00am會到,不過無得食日式brunch喇
     

    回覆刪除
  19. oh~
    個邊話可能可以搵第2個攝影師
    或者改11月17-18先拍攝
    所以 未必 1110會來啊!! 大家繼續留意我最新報導!!!!

    回覆刪除
  20. 嘩嘩!Vanlily你好勁呀!出書時要幫我簽名架!有無條快隊排架!  
    仲以為佢地咁好口福,星期六可以分享你影相用既蛋糕tim!~~~~
    以後你地攪party星期一 至四 or星期日晚得嘛?假期時人地要痴住天皇架ma!
    真係好想同你地瘋癲痴喪,但係天皇又比較重要d wo!

    回覆刪除
  21. 哈哈...人家係咪嫌我地阻訂, 所以寧願改期再拍攝呀.....
    大少奶, 你放心, 我會好好保守呢個秘密~~不過我要簽名唔該

    回覆刪除
  22. 索G
    你地就好啦~~ 我又黎唔到!
    你一定一定千祈千祈要幫我食多2啖蛋糕呀~~~
    搭訕toVanlily
    嘩... 好犀利呀~~
    起初仲以為蝕低(因為我黎唔到)
    點知... 不過都好, 我都未真係食過你嘅蛋糕呀!!! 呵呵~
     

    回覆刪除
  23. 各位~~ comfirmed喇!!
    拍攝日期定於10, 24, 25/ 11. 暫定時間為9am - 6pm
    即係 1110大家要做幫手 喇~~~~~~~
    話唔定我會留幾個甜品個日一齊整!
    我唸你地都照帶野食入來喇~ 我屋企真係咩咸食都無嫁! 一陣食甜品食到你地漏就唔好喇!!
    不過大家要有心理準備, 個日可能真係會好忙嫁!!!
    多謝支持!!!! 我紅左都一定會記得你地嫁嫁嫁嫁嫁嫁嫁

    回覆刪除
  24. 但o個日我會整芒果糯米飯....洗唔洗轉整 咸野呢??
    有乜提議啊?

    回覆刪除
  25. Tantan~
    岩喇! 我本書其中一款甜品就係芒果糯米飯!!!
    嘩~ 你介唔介意借來上一上鏡啊!?!?! 不過我會將佢改頭換面!
    如果可以你就成個芒果帶來喇!! 唔好切開啊~

    回覆刪除
  26. 好呀...我前幾日驚死無芒果賣....已經買定幾個呂宋芒喇
    咁d糯米呢?? 你要紫米 or 白米?
    要唔要整咗先?

    回覆刪除
  27. tantan~~ yeah!!!
    我打算將d糯米壓落去個飯團模到啊 (記唔記得我個日式飯團早餐呢!)
    所以糯米要整左先啊! 來到就要壓入去啊! 可以的話, 有黑又有白好嗎?!?! 會太麻煩你嗎??? 麻煩的我只要白色就好了!!
    d芒果我會挖到一個個波咁放上去, 你明嗎????
    你有無個個挖啊?!?! 我屋企個個唔知係邊, 今晚返去再搵搵先!

    回覆刪除
  28. 無問題呀~~ 我兩種米都整oY~
    不過我無o個個挖呀...
    咁淋面椰汁呢? 要唔要煮定? 你整o個款需要淋面椰汁嗎?

    回覆刪除
  29. 個個汁.....我想.....煮埋來好d啊
    因為我怕個日會好趕, 來要要洗多個煲都係時間!!!
    tantan你對我實在太好! 個日既蛋糕你要攞走多d先得啊!!
    wakakakakak

    回覆刪除
  30. 呵呵...為咗你d蛋糕...我會比心機整好佢架!!!

    回覆刪除
  31. wawa!唔制呀!有多款vanlily既甜點食!~~~~~~

    回覆刪除
  32. 冬菇
    你有無要求攝影師、編輯著紅衫上你屋企先?

    回覆刪除
  33. 大少奶~~ 無喎! 唔好意思開口!! 唔知佢地醒唔醒水呢???
    各位!!! 1110我好想要 10隻8隻中式湯匙, 係純白色既 !
    邊個有可以帶來啊???? 無10隻, 帶2隻都得嫁!!!
    仲有, 我既蛋糕係要做到 精緻 既效果, 唔知你地仲有無d 靚既, 細隻既, 特別既, 碗碟刀叉(最好係日式feel) 都帶過來等佢地上下鏡啊?!?!
    小女子無限感激!!

    回覆刪除
  34. 甜甜 : 你好叻女啊 ~
    我又爬遲o左來呀  不過你琴日已經好聰明豆send o左貓去我公司啦  
    貢我果日自己去啦, 大概1:30-2pm啦.....由旺角入來 ~
    至於你要嗰d野..........sor 呀, 我冇呢
    另外, 我會try my best 整咸野食來啦 ~

    回覆刪除
  35. 你想要既野我會盡搵....不過應該唔多....可能得一兩件咋..
    我屋企d杯碟多數係cartoons黎架

    回覆刪除




  36. Date

    Time

    Items

    Remarks


    10 Nov

    9:00-9:30

    Preparation

    準備碟、枱墊、布、 fork


     

    9:30-2:00

    17 個製成品

    其中某些甜品多於一個造型


     

    2:00-6:00

    製作步驟及技巧

    Or 加插特別材料

    回覆刪除
  37. 各位...我聽日放假(Fri)...所以唔會上blog呀..
    如果個party有咩update/重要野要通知我...就打比我啦~
    94243726....see u all on sat ~~

    回覆刪除
  38. 我聽日都放假啊!
    有咩事就call我喇!

    回覆刪除
  39. 今日好忙!我可能只整得切沙爹
     

    回覆刪除
  40. o岩o岩落機返到屋企......真係唔好意思各位, 我聽日無咩貢獻到出黎, 我最多搵吓屋企有無中式白色湯匙
    我手提, 93136178...聽日係咪幾點到都得? 我意思係幾早到都得? vanlily見字請call我啦, 我要出街搵水人喇~~~

    回覆刪除
  41. sorry啊.
    今晚返到家已好夜, 明早要返半day, 食物方面可能要明日下午先整到.....
    入到vanlily家可能會比較晏啦.
    我家有白匙但中間有一小塊草, 接唔接受到呢?
    有六隻啊. 而入到去你度唔知過唔過你拍攝時間呢?
    祝你明日拍攝順利啊.
     
     

    回覆刪除